مدیرعامل بانک توسعه صادرات، روز ملی صادرات را تبریک گفت

مدیرعامل بانک توسعه صادرات در آستانه ۲۹ مهرماه، روز ملی صادرات، طی پیامی این روز را به صادرکنندگان و فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بانک توسعه صادرات ایران، درمتن پیامی که به این مناسبت از سوی دکترسیدعلی حسینی صادر شد، با تبریک این روز به صادرکنندگان کشور آمده است:
تبریک امسال روز ملی صادرات به فعالان این عرصه همزمان با شروع به کار دولت سیزدهم را به فال نیک گرفته و امیدواریم دیدگاههای سیاستگزاران در دولت جدید منتج به تحولاتی گردد که تاثیرات ملموس و شایان آنرا بر تداوم آبادانی و توسعه کشور عزیزمان شاهد باشیم.
متن کامل پیام آقای دکتر سیدعلی حسینی بدین شرح است:
بازرگانان، فعالان اقتصادی و صادرکنندگان محترم
۲۹ مهرماه روز ملی صادرات یادآور خدمات برجسته آن دسته از صادرکنندگان و فعالان تولیدات صادرات محور است که بعنوان ناخدایان با کیاست، کشتی تجارت را در دریای پرتلاطم اقتصاد بین المللی رهبری می کنند.
طی سالهای اخیر نقش اگزیم بانک ایران به عنوان بازیگر مهم تامین مالی در افزایش صادرات غیرنفتی و توسعه آن در راستای ارائه خدمات و تسهیلات برجسته بوده و نگاه ویژه این بانک به گسترش تجارت بین الملل و حمایت از تولید ملی منتج به برداشتن گامهایی موثر در مسیر کسب درآمدهای ارزی شده است.
تبریک امسال روز ملی صادرات به فعالان این عرصه همزمان با اولین سال فعالیت دولت سیزدهم را به فال نیک گرفته و امیدواریم دیدگاههای سیاستگزاران در دولت جدید منتج به تحولاتی گردد که تاثیرات ملموس و شایان آنرا بر تداوم آبادانی و توسعه کشور عزیزمان شاهد باشیم.

تقویت تولید با هدف توسعه صادرات، نظام مند شدن تولید کالاهای رقابت پذیر و بهبود فضای کسب و کار متاثر از اصلاح قوانین و تدوین مقررات در همین راستا، از جمله مقولاتی هستند که تحقق آن مستلزم افزایش سرمایه بانک توسعه صادرات بعنوان مهمترین خواسته جامعه صادرکنندگان است.
دستیابی صادرکنندگان ایرانی به جایگاه رفیع و متناسب با شان خود در بازارهای جهانی مستلزم نگاه همه جانبه و جامع مجموعه دستگاههای ذیربط است که این بانک با راهبرد ارائه خدمات متنوع و اعطای تسهیلات مناسب خود همواره به آن می اندیشد.

سیدعلی حسینی
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

24  ⁄  6  =