مهمترین عوامل موثر بر خرید محصول توسط مشتریان

مشتریان در حال کاهش موارد خرید فیزیکی هستند و به سمت خرید آنلاین و پرداخت‌های غیر حضوری حرکت می‌کنند. هشتاد و دو درصد از مصرف‌کنندگان معتقدند که در آینده بیشتر از کارت‌ها یا کیف پول‌های دیجیتال استفاده خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کووید 19 تأثیر فوری و گسترده‌ای بر همه کشورها و گروه‌های جمعیتی مختلف اعمال کرد که باعث تقویت انتظارات مصرف‌کننده و تغییر اولویت‌ها شده است.

ارزش و قیمت به اهمیت یکسانی برای کسب وفاداری مشتری دست پیدا کرده‌اند. در طول این مدت مخارج مصرف‌کنندگان تحت تأثیر دو عامل یعنی کاهش درآمد پس‌اندازشده و همچنین تأثیرات روانی کووید 19 قرار گرفته‌اند.

در حال حاضر هزینه یا ارزش تأثیر بزرگ‌تری بر این موضوع اعمال می‌کنند که ارزیابی مشتری‌ها از تجارب خود چگونه به وفاداری و حمایت منجر خواهد شد.

نتایج تحقیقات سال جاری در ارتباط با تجارب مشتری‌ها نشان داد در کشورهایی که بحران اقتصادی شدیدتری را تجربه کرده‌اند، ارزش بعد از شخصی‌سازی به عنوان عامل دوم تعیین‌کننده وفاداری تأثیرگذار بوده است.

مصرف‌کننده‌ها در این مدت سطح تقاضای خود برای تجارب دیجیتال را افزایش داده‌اند. پاندمی کووید 19 نیاز برای دسترسی ساده به محصولات، خدمات و اطلاعات را تقویت کرده است.

در حال حاضر بیشتر مشتری‌ها استفاده از کانال‌های آنلاین برای خرید نیازهای خود را ترجیح می‌دهند.

مشتری‌ها در حال کاهش موارد خرید فیزیکی هستند و به سمت خرید آنلاین و پرداخت‌های غیر حضوری حرکت می‌کنند.

هشتاد و دو درصد از مصرف‌کننده‌ها معتقدند که در آینده بیشتر از کارت‌ها یا کیف پول‌های دیجیتال استفاده خواهند کرد.

اعتماد به مسئله‌ای چندبعدی تبدیل شده است. مشتری‌ها آگاهی بیشتری نسبت به محیط و رفتارهای شرکتی پیدا کرده‌اند. آنها سؤالات بیشتری در مورد رفتار شرکت نسبت به محیط و مسائل اجتماعی مطرح می‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −  91  =