تقدیر مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک از شرکت نوین کیش

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با حضور در شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش فعالیت‌های این شرکت را در مسیر درک نیازمندی‌های ذی‌نفعان به ویژه بانک مرکزی قابل تقدیر دانست.

به گزارش بانکداری الکترونیک، مهندس عليرضا عیدی مراد با حضور در جلسه‌ای با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش و استماع گزارش عملکرد این شرکت، اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های شرکت نوین کیش در مسیر درستی قرار گرفته است به طوری که بارها در جلسات متعدد از مزیت‌ها و وجوه تمایز این شرکت سخن به میان می‌آید.

وی با بیان اینکه سلامت کاری این مجموعه همواره مورد توجه بوده است، تصریح کرد: یکی از وجوه تمایز شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش درک متقابل از نیازهای بانک مرکزی است که موجب شده ضمن یافتن راه‌حل‌های مناسب، پاسخ مناسبی به نیازهای بانک مرکزی ارائه کند.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، توجه به الزامات امنیتی، مراقبت از سامانه‌ها و به روز رسانی مناسب آنها را از دیگر مزیت‌های این شرکت عنوان کرد.

 مهندس عیدی‌مراد همچنین با بیان اینکه شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش قابلیت رشد خیلی خوبی دارد، تصریح کرد: شرکت‌های گروه ملی می‌بایست توجه به حوزه‌های مختلف از جمله منابع انسانی، مستندسازی فعالیت‌ها، ایجاد کمیته‌ جبران خدمات و مواردی از این دست را در اولویت کاری خود قرار دهند که شرکت نوین کیش می‌تواند برخی از این فعالیت‌ها را به عنوان پایلوت انجام دهد.

مهندس سید محمدسعید طباطبائی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش نیز در این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت طی یک سال اخیر اظهار کرد: تمام تلاش مدیران و کارشناسان این شرکت در مسیر بهبود و ارتقاء فعالیت‌ها به ویژه توسعه سامانه‌های بانک مرکزی بوده که خوشبختانه رضایت نسبی این نهاد را در پی داشته است.

وی همچنین با اشاره به برخی از ‌نیازمندی‌های و زیرساخت‌های لازم برای گسترش فعالیت‌ها، برنامه‌ها و استراتژی‌های آینده شرکت را تشریح و تبیین کرد.
این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران ارشد شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش در محل ساختمان شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش (نسیم) برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄  11  =