امکان صدور ملی کارت مجازی با اپلیکیشن ایوا

بانک ملی ایران اعلام کرد

امکان صدور ملی کارت مجازی برای مشتریان بانک ملی در اپلیکیشن ایوا فراهم شد.با توجه به اینکه این کارت به‌صورت مجازی صادر شده، تنها برای خریدهای اینترنتی قابل استفاده است.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند از این پس به‌صورت غیرحضوری و از طریق سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا، ملی کارت مجازی دریافت کنند. 

با توجه به اینکه این کارت به‌صورت مجازی صادر شده، تنها برای خریدهای اینترنتی قابل استفاده است و کاربر در صورت نیاز به ملی کارت فیزیکی بایستی به شعبه مراجعه کند.

به‌منظور صدور ملی کارت مجازی لازم است تا کاربر در گام نخست شماره حساب خود را که تا کنون کارت بانکی برای آن صادر نشده است را انتخاب کرده، اطلاعات مربوط به خود را شامل نام و نام‌خانوادگی، کدملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، شماره تلفن همراه ،کدپستی و آدرس خود را مشاهده و در صورت صحیح بودن گزینه تایید را انتخاب کند.

کاربر در مرحله پایانی پس از تائید اطلاعات، ملی‌کارت مجازی خود را به همراه شماره شبا، شماره کارت، شماره حساب، نام و نام خانوادگی و تاریخ انقضا را مشاهده و با انتخاب گزینه «ذخیره اطلاعات کارت»، اطلاعات کارت مجازی خود را ذخیره می‌کند.

همچنین اطلاعاتی شامل شماره کارت، CVV2  و تاریخ انقضا نیز مجددا برای کاربر پیامک می‌شود.

شایان ذکر است صدور ملی کارت برای حساب‌هایی امکانپذیر است که فاقد کارت بانکی هستند. (برای صدور مجدد ملی کارت قابل استفاده نیست.)

کاربران می‌توانند با ارسال عدد 1 به 2000444 لینک دانلود رایگان اپلیکیشن ایوا را دریافت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  +    =  77