پیش بینی کیتکو:احتمال طلای ۲۰۰۰ دلاری

اکثر کارشناسان سایت کیتکو بهای اونس جهانی طلا را در این هفته با افزایش رو به رو دانسته اند و این احتمال را داده اند که این بها تا مرز 1800 دلار در هر اونس با افزایش رو به رو شود. رای داده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از طلا،سایت کیتکو، در نظرسنجی این هفته ی سایت از میان 32 کارشناس 24 نفر شرکت کردند. از میان این 24 نفر 19 نفر به افزایش، 3 نفر به کاهش و 2 نفر به عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا در این هفته اکثر کارشناسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند دلیل افزایش این بها را بروز تنش های سیاسی در میان اروپا و کشورهای حاشیه ی خلیج فارس عنوان کرده اند. افزایش این تنش ها سبب خواهد شد که بهای نفت و طلا با افزایش بیشتری رو به رو شود و از طرف دیگر بهای مس با کاهش رو به رو شود.

ریچارد بیکر سردبیر سایت یورکا ماینر بر این عقیده می باشد که با توجه به تنش های سیاسی موجود و همچنین نمودارهای تکنیکال این احتمال وجود دارد که بهای هر اونس طلا به 2000 دلار، هر اونس نقره به 40 دلار و بهای هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال به 135 دلار در سال جاری برسد.

در این میان کارشناسانی که به کاهش بهای اونس طلا در این هفته رای مثبت داده اند بر این عقیده می باشند که بهای اونس طلا برای مدت کوتاهی با کاهش رو به رو شده و در نهایت این سیر حرکتی، صعودی خواهد بود. کارشناسانی که بر عدم تغییر این بها در این هفته رای مثبت داده اند بر این عقیده اند که تنش های سیاسی در این هفته روند آرامی را پشت سر خواهد گذاشت و همین امر سبب خواهد شد که بهای اونس طلا نسبت به هفته ی گذشته با تغییر چشمگیری رو به رو نشود.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  32  =  38