اونس طلا ۱۷۷۵ دلار

اونس جهانی طلا با ادامه ی نگرانی سرمایه داران نسبت به حل بحران بدهی در اروپا و همچنین ادامه ی سیر صعودی یورو نسبت به دلار با افزایش رو به رو شد و به بالاترین میزان خود طی 4 هفته ی گذشته رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ار طلا ، خبرگزاری رویترز، شمش های طلا که از ابتدای سال جاری با 13 درصد افزایش رو به رو شده اند با کاهش نرخ بهره ی بانکی از سوی بانک مرکزی چین و افزایش میزان نگرانی سرمایه داران نسبت به سرمایه هایشان در روز جمعه با افزایشی دیگر به بالاترین میزان خود طی 4 ماه گذشته رسید و در بهای 1774.6 دلار در هر اونس به کار خود پایان داد.

در حال حاضر تمامی نگاه ها به سمت جلسه ی رهبران گروه 20 در روز های شنبه و یکشنبه ی این هفته می باشد . رهبران گروه 20 در شهر مکزیک در صدد می باشند تا با متقاعد ساختن صندوق بین المللی پول در پرداخت کمک های مالی بیشتر به بانک های مرکزی کشور های منطقه ی یورو گام مهمی را در ریشه کن کردن بحران بدهی در این منطقه برداشته باشند.

البته اونس جهانی طلا در روز جمعه با ادامه ی روند صعودی نفت برنت دریای شمال و رسیدن به بهای 125 دلار در هر بشکه، با کاهش نیم درصدی رو به رو شد و با اعلام ساعت 19:41 دقیقه به وقت لندن به 1771 دلار و 36 سنت رسید. لازم به ذکر است که بهای اونس طلا در تحویل ماه آوریل نیز با 9.90 درصد کاهش رو به رو شد و به 1776 دلار و 40 سنت در هر اونس رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  24