وصول مطالبات، مهم ترین هدف بانک ملی است

عضو هیات مدیره بانک ملی:

جمال دامغانیان در دومین همایش پیگیری و وصول مطالبات بانک ملی با بیان این نکته که وصول مطالبات معوق تاثیر بسیار خوبی در کارنامه بانک می گذارد، اعلام کرد در اولویت بندی اهداف این بانک، اولین بحث وصول مطالبات است چرا که وصول مطالبات معوق تامین منابع و سود برای سازمان را درپی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اعتبار، جمال دامغانیان با بیان این نکته که در بحث مطالبات هر پرونده دارای شرایط خاص خود است از مسوولان دوایر پیگیری و وصول مطالبات ادارات امور شعب سراسر کشور خواست که با خودداری از برخورد یکسان با تمامی پرونده ها با در نظر گرفتن شرایط بانک و شرایط مشتری بهترین برخورد با وی صورت گیرد.

دامغانیان با اشاره به فرصت باقیمانده تا پایان سال اظهار داشت: استفاده از اختیارات ماده 28 قانون بودجه سال 1390 و همچنین ماده 14 بسته سیاستی نظارتی بانک مرکزی در سال 90 پس از اطمینان از توانایی مشتری باید در دستور کار ادارات امور شعب قرار گیرد.

وی با بیان این مطلب که کارنامه عملکرد بانک ملی نشانگر عملکرد تک تک بخش ها است، خاطر نشان کرد: همکاری تمامی بخش ها با اداره کل پیگیری و وصول مطالبات به موفقیت بانک در وصول مطالبات معوق و ارائه کارنامه مورد قبول می انجامد.

قیطاسی مدیر امور اعتباری بانک ملی نیز به همایش های برگزار شده مرتبط با امور اعتباری بانک اشاره کرد و گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته در این همایش ها پنج کارگروه ایجاد و در راستای سرعت بخشیدن به عملکرد بانک در زمینه وصول مطالبات، اختیارات ویژه ای به این کارگروه ها تفویض شد که تاکنون 27 پرونده مطالباتی از سوی این کارگروه ها تعیین تکلیف شده است .

وی از روسای دوایر پیگیری و وصول مطالبات ادارات امور شعب سراسر کشور خواست که دعوت و مذاکره با مشتریان حائز شرایط ماده 28 قانون بودجه 90 را در راستای حمایت از تولید در اولویت خود قرار دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  80  =