عملکرد بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر

عملکرد بانک مسکن در اجرای طرح مسکن مهر در 5 استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این استانها به شرح زیر است:

*بهره برداری از 42 هزار واحد مسکن مهر در بوشهر

42 هزار واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن مهر در استان بوشهر دردست ساخت است که تا پایان سال 91 به بهره برداری می رسند.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های مسکن مهر به مناسبت دهه فجر از استان بوشهر با اعلام این خبر، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 91 تمامی 42 هزار واحد مسکونی مهر در دست ساخت بوشهر افتتاح خواهد شد.

*پروژههای مسکن مهر قبل از تکمیل زیر ساختها افتتاح نمی شوند

وزیرراه و شهرسازی در بازدید از پروژه های مسکن مهر البرز با تقدیر از عملکرد موثر و محرک مدیریت البرز، اعلام کرد: هیچ پروژه ای قبل از اطمینان از تکمیل زیر ساختهای رفاهی و آموزشی افتتاح نخواهد شد.

علی نیکزاد با اشاره به وجود سه نقطه جمعیتی مسکن مهر در کرج اظهارداشت:در حال حاضر 55 هزار مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد در حال ساخت است.

*تقدیر معاون اول رئیس جمهور از بانک مسکن

معاون اول رییس جمهور با حضور در مجموعه مسکونی خاتم الانبیاء کاشان، ضمن افتتاح 2 هزار و 312 واحد مسکونی مسکن مهر در این شهرستان، به طور همزمان 20 هزار واحد مسکونی را در سطح استان اصفهان افتتاح کرد و کلید چند واحد مسکونی را به طور همزمان در اختیارمالکین آن قرار داد.

 محمد رضا رحیمی با تشکراز همکاری نظام بانکی به ویژه بانک مسکن در خصوص پیشبرد سریع اهداف طرح ملی مسکن مهر با حضور در جمع ساکنان این مجموعه مسکونی با آنان به گفتگو پرداخت.

 وی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و نسبت به پیگیری مسائل و مشکلات مطرح شده قول مساعد داد.

*بهره برداری از 10 هزار واحد مسکن مهر در قزوین

احداث واحدهای مسکونی در استان قزوین از مهرسال 88 آغاز شده و در حال حاضر 55 هزار واحد مسکن مهر در استان در حال ساخت است که به تدریج به بهره برداری می رسد. پروژه 10 هزار واحدی مسکن مهر استان قزوین از پروژه های مهم سفر های استانی هیات دولت در راستای تامین مسکن برای اقشار کم درآمد بود. بر این اساس شروع پروژه مسکن مهر آبیک در نیمه دوم سال 88 آغاز شد و فاز دوم این پروژه نیز در سه ماهه نخست سال 91 به بهره‌برداری می‌ر‌سد.

*بهره برداری از پروژه 501 واحدی مسکن مهر بسیجیان در اراک

حمیدرضا دشتبانی مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی با اشاره به اینکه پروژه 501 واحدی مسکن مهر بسیجیان در اراک تا خرداد ماه سال آینده ، به بهره برداری می رسد، گفت: بانک مسکن برای هر یک از واحدهای این مجتمع صنعتی مبلغ 250 میلیون ریال تسهیلات اختصاص داده است.

گفتنی است، با پایان فازاول پروژه 501 واحدی بسیجیان در شهر مهاجران ، فاز دوم این پروژه در قالب 500 واحد مسکونی آغاز خواهد شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  27