تخصیص خط اعتباری ارزی به سرمایه‌گذاران

رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران خواستار ارایه یک خط اعتباری ارزی ویژه برای سرمایه گذاران خارجی شد و گفت: به‌کارگیری نیروی کار ایرانی برای سرمایه گذاران خارجی به صرفه تر است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بهروز علیشیری به مهر افزود: سرمایه گذاران خارجی برای ادامه تولید در ایران نیازمند حمایتهای ارزی از سوی مسوولان هستند.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: پایداری تولید به دلیل نظارت بر روی قیمت کالاهای تمام شده از سوی نهادهایی مانند سازمان تعزیرات مانع از تأمین کمبود نقدینگی واحدهای تولیدی تحت پوشش سرمایه گذاران خارجی است.

وی ادامه داد: به همین علت، ما خواستار این هستیم که خط اعتباری ارزی ویژه ای در اختیار سرمایه گذاران خارجی فعال در ایران قرار گیرد.

علیشیری اضافه کرد: یا این که حداقل همانند نظارت بر روی قیمت تولیدات در بازار از سوی نهادهایی همچون تعزیرات بر روی قیمت تأمین مواد اولیه که عمده این مواد از داخل کشور تهیه می شود، نظارت ویژه و دقیقی داشته باشند.

رییس سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران تاکید کرد: سرمایه گذاران خارجی نیازمند حمایتهای همه جانبه به ویژه در بخش پولی و ارزی هستند.

وی در مورد به کارگیری نیروی کار ایرانی از سوی سرمایه گذاران خارجی، اظهار داشت: تامین مالی نیروهای داخلی تحت هر شرایطی ارزان تر از ورود نیروهای خارجی به بازار کار ایران است.

علیشیری تصریح کرد: بر این اساس استفاده از نیروهای داخلی به سود سرمایه گذاران خارجی و در نهایت تولید محصولات نهایی در ایران است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20