اونس جهانی طلا افزایش یافت

بهای اونس جهانی طلا در روز چهارشنبه در حالی با افزایش خفیفی رو به رو شده است که دولتمردان یونان همچنان در حال جلب کردن اعتماد رهبران اروپایی برای پرداخت بخش دوم وام به این کشور می باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از طلا ،خبرگزاری رویترز گزارش داد:به همین دلیل بسیاری از سرمایه داران به دور از بازارهای مبادلاتی به انتظار این موضوع نشسته اند که در نهایت چه تصمیم قطعی در مورد اقتصاد یونان اتخاذ خواهد شد. بنابراین با شرکت نکردن آنها در مبادلات و معاملات روز چهارشنبه بهای اونس جهانی طلا در حدود 1720 دلار در هر اونس مبادله خواهد شد.

در همین باره برخی از وزرای مالی اروپا درصدد هستند تا با برگزاری جلسه ای با دولتمردان یونانی شرایط یونان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و تصمیم نهایی در مورد پرداخت کمک های مالی جدید به یونان را اتخاذ کنند.

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده می باشند که گرایش مردم عادی در این شرایط به سمت فلزات گرانبها بیشتر از قبل خواهد شد. از این رو در روز چهارشنبه نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار است این می باشد که برخی در حال خرید و برخی در حال فروش طلا می باشند که در اینگونه شرایط بازارهای مبادلاتی طلا دچار نوسانات شدید نخواهد شد.

لازم به ذکر است که طلا در تحویل فوری با اعلام ساعت 3:17 دقیقه به وقت لندن با 0.3 درصد افزایش به 1724 دلار و 4 سنت و بهای همین فلز ارزشمند در بازارهای آمریکایی با 0.5 درصد افزایش به 1726 دلار و 30 سنت در هر اونس رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −    =  24