طلای و دلار نرخ سکه را پایین کشید/دلار ۱۸۸۰ تومان/هر انس طلا ۱۷۱۵ دلار/سکه ۸۱۰ هزار تومان

همزمان با بازگشایی بازار جهانی و کاهش انس و دلار، معاملات آتی با روند نزولی باز شد و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته در نخستین دقایق شروع معاملات حدود 10 هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از فارس، معاملات آتی امروز را با روند منفی شروع کرد تا اثر کاهش طلای جهانی و دلار را بر روی قیمت‌های خود نشان دهد. بر این اساس با توجه به دلار 1880 تومان و انس 1715 دلار سکه اسفند ماه با کاهش چهار هزار تومانی 837 هزار تومان معامله می‌شود.

بر اساس این گزارش، در حالی که بازار آتی باز شده و نخستین ساعت شروع را سپری می‌کند، سکه اردیبهشت و تیر سال آینده 880 و 918 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین، هنوز نماد سکه شهریور ماه باز نشده و خبری از آن نیست.

یکی از دلایلی که باعث کاهش قیمت سکه در آتی شده کاهش قیمت آن در بازار نقد است زیرا در حال حاضر به نظر می‌رسد در بازار زیر 810 هزار تومان معامله می شود. دلیل این مسئله نیز خبری بود که روز گذشته مبنی بر گشایش ال سی امارات منتشر شد.  

چهارشنهب هفته گذشته نرخ سکه در معاملات آتی افزایش یافت که دلیل آن رشد 50 دلاری طلای جهانی بود و موجب رشدحدود 15 هزار تومانی سکه شد اما امروز طلای جهانی با روند نزولی باز شد تا به افتی که در روز جمعه داشت افزوده شود.

با توجه به شرایط فعلی قیمت‌ها در قرارداد‌های آتی هر لحظه در حال کاهش است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

97  −  90  =