تکلیف مشتریان در صورت بسته بودن شعب در دوره کرونا

رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن اعلام کرد:

رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن تکلیف مشتریان این بانک را در زمان بسته بودن برخی از شعب به دلیل درگیری بعضی کارکنان با بیماری کرونا اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رضا صادقی اقدم، رییس اداره کل امور مدیریت های شعب بانک مسکن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا در پاسخ به این سوال که تکلیف مشتریان بانک مسکن که در دوره کرونا در مراجعه به برخی از شعب با تعطیلی شعبه مواجه می شوند چیست، خاطرنشان کرد: به رغم شرایط ایجاد شده ناشی از گسترش ویروس کرونا و با توجه به اینکه کارکنان شعب به دلیل مراجعات گسترده ارباب رجوع به شعبه ها در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم تعطیلی شعب را به حداقل برسانیم و شرایط را به گونه ای مدیریت کنیم تا درگیری برخی از کارکنان منجر به تعطیلی شعبه ای نشود.

وی در تشریح تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تعطیلی شعب بانک مسکن در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: در زمانی که یک یا برخی از کارکنان در شعبه ای درگیر این ویروس می شوند تلاش ما بر این است که از نیروهای سایر شعب در قالب ماموریت، اقدام به جبران کسری نیرو کرده تا فعالیت های شعبه به روال عادی انجام شود.

صادقی اقدم ادامه داد: در برخی از موارد به ناچار تعطیلی شعب اتفاق می افتد و آن زمانی است که بخش عمده و یا همه کارکنان شعبه ای به بیماری کرونا مبتلا شده باشند و یا مشکوک به کرونا باشند که تا زمان مشخص شدن نتایج تست و ضدعفونی شدن کامل محیط شعبه مورد نظر تعطیل خواهد شد. در چنین شرایطی سایر شعب مجاور با هماهنگی های صورت گرفته امور مشتریان را انجام خواهند داد و از این بابت خللی در ارائه خدمات بانک به مشتریان ایجاد نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با این حال تا زمان مشخص شدن نتایج تست همه همکاران، مدت زمان تعطیلی این نوع از شعب نیز معمولا بیش از 4 روز به طول نخواهد انجامید و آن دسته از مشتریانی که برای انجام امور بانکی خود عجله ای ندارند می توانند پس از این مدت زمان به شعبه مراجعه کنند.

صادقی اقدام همچنین با بیان اینکه در شرایط فعلی به طور متوسط 20 تا 30 درصد از شعب درگیر بیماری کرونا شده اند، گفت: همین موضوع در برخی از موارد درخواست اعزام نیرو از سایر شعبه ها را با مشکل و دشواری مواجه می کند و تعطیلی برخی از شعب به همین دلیل است.با این حال تعطیلی شعب نهایتا 3 تا 4 روز طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه هم اکنون بخش قابل توجهی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل دسترسی است و از سوی بانک مسکن به مشتریان ارائه می شود از آن ها درخواست کرد تا حد امکان از بستر الکترونیک و خدمات غیرحضوری برای انجام امور بانکی خود استفاده کنند.

به گزارش هیبنا هم اکنون خدمات الکترونیکی بانک مسکن دست کم در 10 آیتم پرکاربرد انجام می شود که مشتریان می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر مشتریان امکان دسترسی به برخی دیگر از خدمات پرکاربرد از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک را دارند که آن ها را از مراجعه حضور به شعب بی نیاز می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  −  32  =