سپرده ۱۲.۵ میلیونی برای دریافت وام مسکن ۲۵ میلیونی

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از افزایش 2،5 میلیون تومانی سپرده گذاری وام خرید مسکن برای دریافت وام 25 میلیون تومانی خبر داد و گفت: هیات مدیره بانک مسکن با افزایش 2.5 میلیون تومان به سقف سپرده‌‌گذاری‌ برای دریافت وام 25 میلیونی خرید مسکن با مدت زمان انتظار یک ساله موافقت و آنرا تایید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اردشیر بیژنی به فارس افزود:در حال حاضر سقف کنونی وام خرید مسکن 20 میلیون تومان است و متقاضیان این وام برای دریافت این وام باید 10 میلیون سپرده گذاری کرده و یک سال منتظر بمانند تا این مبلغ وام را دریافت کنند.

وی ادامه داد:حال که بانک مرکزی سقف وام خرید مسکن را به 25 میلیون تومان افزایش داده هیات مدیره بانک مسکن بعد از تشکیل جلسات کارشناسی برای تعیین ضوابط جدید با افزایش 2،5 میلیون تومانی سپرده گذاری موافقت کرد و آنرا از 10 میلیون تومان به 12،5 میلیون تومان افزایش داد.

بیژنی گفت:هیات مدیره بانک مسکن زمان انتظار متقاضیان وام 25 میلیون تومانی خرید مسکن را همان یک سال در نظر گرفته و سرانجام آنرا به بانک مرکزی ارائه کرد.

ضوابط جدید وام 25 میلیونی خرید مسکن به بانک مرکزی ارسال شد

مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن تاکید کرد:بانک مسکن این ضوابط جدید وام خرید مسکن را پس از تایید به بانک مرکزی ارائه کرده است اما هنوز بانک مرکزی آنرا تصویب و به بانک مسکن ابلاغ نکرده است.

بیژنی افزود:هنوز جواب این ضوابطی که به بانک مرکزی ارسال شده به بانک مسکن نیامده است اما به محض تصویب و ابلاغ آن از سوی بانک مرکزی ،بانک مسکن نیز آنرا به سعب ابلاغ می کند.

وی خاطر نشان کرد:زمان دقیق ابلاغ این ضوابط از سوی بانک مرکزی را نمی دانم .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  7  =