داریو پلاس؛ ابزار نوین پرداخت نوین

شرکت پرداخت نوین آرین با استفاده از ظرفیت سوئیچ داریو پلاس (محصول رایان پارسی)، سطح بالاتری از خدمات پرداخت الکترونیکی را نسبت به آنچه تاکنون در این حوزه شاهد بودیم به پذیرندگان خود ارائه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ایمان اسدی، مدیرعامل رایان پارسی می گوید شرکت پرداخت نوین آرین به تازگی سوئیچ داریو پلاس، از جدیدترین محصولات رایان پارسی، را برای پردازش تراکنش‌های پذیرندگان خود بکار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های این سوئیچ تا یک سال آینده تعداد پذیرندگان این شرکت افزایش قابل ملاحضه ای پیدا کند.

سوییچ داریو پلاس محدودیتی در ارائه خدمات به پذیرندگان ندارد و با اتکا به همین ظرفیت نامحدود، شرکت پرداخت نوین می‌تواند به‌راحتی برنامه توسعه‌ای خود را در دوره مدیریتی جدید، اجرا کند.

بنابراین گزارش، داریو پلاس علاوه بر ارائه خدمات پایه، امکان ارائه خدمات ارزش‌افزوده را دارد که ازجمله این خدمات می‌توان به باشگاه مشتریان، خرید کارت اعتباری، درگاه پرداخت اینترنتی و پرداخت موبایلی اشاره کرد.

همچنین پایداری بیشتر و کیفیت بالاتر در خدمات‌رسانی در کنار سرعت قابل ‌ملاحظه را باید وجوه متمایز سوییچ داریو پلاس نسبت به نمونه‌های هم‌رده دانست.

گفتنی است، داریو پلاس یک محصول صد در صد بومی دانش بنیان (تحت نظر معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری)، به‌عنوان نسل جدیدی از سوییچ‌های پرداخت، توسط متخصصان رایان پارسی طراحی‌شده که با توجه به نیاز مشتری برای ارائه خدمات خاص و متفاوت توسعه داده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  1