روند افزایشی قیمت طلا/هر انس به ۱۷۴۳ دلار رسید

دیروز قیمت هر اونس طلای جهانی توانست تا 1716 دلار کاهش را تجربه کند اما امروز قیمت هر اونس طلا بالای 1735 دلار معامله شد. در زمان تهیه گزارش قیمت طلا در هر انس 1743 دلار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اسدی نیا دیروز قیمت هر اونس طلای جهانی توانست تا 1716 دلار کاهش را تجربه کند و دقیقا همان سناریویی که درباره تریدرهای چینی ترسیم شده بود به وقوع پیوست و جالب تر اینکه اکثر سایتهای بین المللی تازه امروز این مطلب را عنوان کردند که دیروز چینیها به راحتی توانستند طلای مورد نیاز خود را ارزان مثل " گل کلم" خرید کنند و این خریدها نزدیک 1716 دلار صورت گرفت زیرا بیشتر سفارشهای خرید زیر 1720 دلار بود و هم اکنون قیمت هر اونس طلا بالای 1735 دلار معامله می گردد.

دیروز از معدود روزهایی بود که می شد با قطع یقین صحبت کرد ولی امروز در بازار آسیا کمی شک و تردید وجود دارد که آیا اکثر سفارشات خرید عمده صورت گرفته یا خیر و آیا طلا باید برای بار دوم کاهش یابد تا خریدها تکمیل گردد؟

از نظر چارت طلا می بینیم که قیمت طلا بین 1716 تا 1740 دلار گیر کرده و شکست هر یک از این سطوح می تواند پاسخ مناسبی به این پرسش دهد ولی باید بدانیم که 1727 دلار حمایت یا کف محکمی است برای امروز و اگر این کف و حمایت به پایین شکسته نشود، قیمت می تواند دوباره تا 1740 افزایش یابد. تا الان که اول صبح روز سه شنبه است نمی توان با  قاطعیت روند را مشخص کرد چرا که روند کمی خنثی است ولی در کل همچنان اعتقاد دارم حتی اگر چند بار قیتها کاهش جزیی را تجربه کنند ولی هدف اونس طلا 1800 دلار است و احتمالا تا چند هفته آینده به این هدف خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. احمد می گوید

    سلام چرا همه سایتهای طلا فیلتر شدند قیمت طلا را چگونه معلوم کنیم لطفا رهنمای نمایید

ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =