برای جهش تولید به کارفرمایان کمک کنید/ تسهیل بخشودگی جرایم تامین اجتماعی کارگاه‌های مشمول

درخواست خوانساری از معاون حقوقی رییس جمهور

مسعود خوانساری، طی نامه‌ای به لعیا جنیدی، معاون حقوقی رییس جمهور اسلامی ایران خواستار اعطای تسهیلات بخشودگی جرایم کارفرمایان کارگاه‌های مشمول بیمه تامین اجتماعی، برای تسهیل فعالیت‌های تولیدی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این نامه مسعود خوانساری، رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به ناهماهنگی‌های موجود در میان دستگاه‌های دولتی برای دریافت مجوز تاسیس از وزارت صنعت، معدن و تجارت و عدم ثبت درخواست‌های گروهی از کارفرمایان به دلیل فقدان این مجوز، از معاونت حقوقی ریاست جمهوری خواسته‌است دستورات لازم برای حل مشکل این کارگاه‌ها را صادر کنند.

خوانساری اشاره کرده‌است که بر اساس بخشنامه پیشین معاونت حقوقی، کارگاه‌هایی که بعد از تیرماه سال گذشته درخواست معافیت جرایم خود را ثبت کرده‌اند، از این تسهیلات برخوردار نمی‌شوند.

به نوشته رییس اتاق بازرگانی تهران، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و سعید شیرکوند، معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی ایشان، با این خواسته موافقت کرده‌اند و معافیت کارگاه‌های مشمولی که مجبور شده‌اند با تاخیر ثبت‌نام کنند منوط به موافقت معاونت حقوق رییس جمهور است.

‫در این نامه درخواست شده‌است «به منظور کمک به کارفرمایان خوش حساب که در این شرایط سخت ادامه حیات می‌دهند و در راستای حمایت از شعار رونق تولید و جهش تولید و اینکه برخی کارفرمایان بدون اینکه کوتاهی کرده باشند دچار فرآیند اداری و بلاتکلیفی شده‌اند» به این درخواست ترتیب اثر داده‌شود.

دریافت فایل

 

 

فدراسیون فاوا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  7  =  2