ارزش بازار استیبل کوین تتر از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرد

ارائه دهنده اطلاعات بازار ارز دیجیتال مساری (Messari) گزارش داده است که ارزش بازار استیبل کوین تتر برای اولین بار از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از کوین تلگراف، تتر، USDC و BUSD در سال جاری رشد سه رقمی در ارزش بازار خود داشتند. ارائه دهنده اطلاعات بازار ارز دیجیتال مساری (Messari) گزارش داده است که ارزش بازار استیبل کوین تتر برای اولین بار از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

علاوه بر بیت کوین و اتریوم، تتر نیز اکنون یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش بازار ۱۱ رقمی است.

عبور ارزش بازار تتر از مرز ۱۰ میلیارد دلار پس از رشد ۱۴۴ درصدی این استیبل کوین از ابتدای سال تاکنون رخ داده است. گفتنی است ارزش بازار تتر در ابتدای سال ۲۰۲۰ تقریبا ۴.۱ میلیارد دلار بود.

هرچند اطلاعات ارائه شده توسط مساری با اطلاعات کوین مارکت کپ و CoinGecko یکسان نیست و این منابع، ارزش بازار تتر را صرفا بیشتر از ۹ میلیارد دلار عنوان کرده‌اند.

رشد چشمگیر استیبل کوین های USDC و BUSD

دومین استیبل کوین برتر از لحاظ ارزش بازار، USDC است که شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ابتدای ماه ژانویه تاکنون بوده است. ارزش بازار این استیبل کو‌ین از ابتدای سال تاکنون از ۴۵۰ میلیون دلار به بیش از ۹۳۰ میلیون دلار رسیده است.

استیبل کوین USDC از زمان عرضه در ماه اکتبر ۲۰۱۹ تاکنون با رشد مستمری همراه بوده است و در حال حاضر در رتبه ۱۸ برترین ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش بازار قرار دارد.

استیبل کوین BUSD از بایننس از زمان عرضه خود در ماه سپتامبر سال گذشته تاکنون به سرعت به یکی از بازیگرهای مهم این عرصه تبدیل شده است. در حال حاضر BUSD چهارمین استیبل کو‌ین برتر با ارزش بازار تقریبا ۱۶۶ میلیون دلاری است.

ارزش بازار BUSD از ابتدای سال جاری تاکنون با رشد بیش از ۸۷۵ درصدی از ۱۷ میلیون دلار به ۱۶۶ میلیون دلار رسیده است و این استیبل کو‌ین در رتبه ۴۹ برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.

رکود PAX و TUSD

استیبل کوین PAX که در رتبه سوم برترین استیبل کو‌ین های بازار از لحاظ ارزش بازار قرار دارد، سال جاری را با ارزش بازار ۲۲۵ میلیون دلار آغاز کرد و از ماه آوریل تاکنون با رشد اندک به ارزش بازار ۲۴۵ میلیون دلار رسیده است.

کوین مارکت کپ استیبل کوین PAX را در رتبه ۳۷ برترین ارزهای دیجیتال قرار داده است. هرچند این اطلاعات ممکن است کوین های صادر شده در بلاک چین آنتولوژی (Ontology) از ماه آوریل تاکنون را مد نظر قرار نداده باشد.

استیبل کوین TUSD با کاهش ارزش بازار از ابتدای سال تاکنون مواجه شده است. ارزش بازار این استیبل کو‌ین از ۱۵۵ میلیون به ۱۴۴.۵ میلیون دلار کاهش یافته است.

استیبل کوین TUSD پنجمین استیبل کو‌ین از لحاظ ارزش بازار است و در رتبه ۵۵ برترین ارزهای دیجیتال قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1