جزییات جلسه غیرعلنی امروز مجلس در باره طلا و ارز

با گذشت حدود دو هفته از نوسانات بازار سکه و ارز و به میدان آمدن دولت برای مهار و کنترل بازار در قالب تک نرخی کردن قیمت ارز، بهارستانی‌ها در راستای ایفای نقش نمایندگی‌شان امروز در اولین جلسه بعد از تعطیلات مسوولان اقتصادی دولت را به مجلس فراخواندند تا در این رابطه توضیح دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از  ایسنا در جلسه غیرعلنی امروز-یکشنبه- مجلس، وزرای اقتصادی، صنعت، معدن و تجارت و رییس کل بانک مرکزی به مجلس آمدند تا ضمن توضیح دلیل نوسانات دو هفته‌ای بازار سکه و ارز، اظهارات نمایندگان را در این رابطه بشنوند.

در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، حسینی، غضنفری و بهمنی بالغ بر یک ساعت علاوه بر توضیحاتی در مورد علل این نوسانات، به ارائه راه‌کارهایی در این رابطه پرداختند.

اما در مقابل مصباحی‌مقدم و هاشمی، روسای دو کمیسیون طرح تحول اقتصادی و صنایع و عضو کمیسیون اقتصادی و توکلی رییس مرکز پژوهش‌ها و عضو کمیسیون برنامه و بودجه نظر کمیسیون‌های تخصصی را در این رابطه ارائه کرده و از دستگاه‌های مربوطه خواستار توضیح و اقدامات موثر شدند اما در نهایت طبق گفته سبحانی‌نیا عضو هیات رییسه، مجلس از توضیحات دولتی‌ها قانع نشد.

جزییات جلسه غیر علنی امروز مجلس را در زیر می‌خوانید:
 

سبحانی‌نیا:

اظـهـارات نـمـایـنـدگـان دولـت، مـجـلـس را قـانـع نـکـرد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  24  =