اتحادیه اروپا پاسپورت بلاکچینی کرونا عرضه می کند

سه شرکت بلاکچینی در تعامل با دولتهای اتحادیه اروپا در حالت ساخت و توسعه پاسپورت های نامتمرکز کرونایی هستند تا با حفظ حریم شخصی شهروندان و مطابق با استاندارد های مقررات عمومی حفاظت از دیتای اتحادیه اروپا (GDPR) وضعیت سلامتی آنان را به گونه ای توزیع یافته قابل ثبت و پایش نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از دی کریپت، گزارشات حاکی از آن است که 3 شرکت بلاکچینی در تعامل با دولتهای اتحادیه اروپا در حالت ساخت و توسعه پاسپورت های نامتمرکز کرونایی هستند تا با حفظ حریم شخصی شهروندان و مطابق با استاندارد های مقررات عمومی حفاظت از دیتای اتحادیه اروپا (GDPR) وضعیت سلامتی آنان را به گونه ای توزیع یافته قابل ثبت و پایش نمایند.

این پاسپورت ها یا گواهی های سلامت که بر روی بلاکچین KSI و با همکاری شرکت امنیتی سوئیسی SICPA و پلتفرم فرانسوی OpenHealth و تعامل مستقیم دولتها صادر خواهد شد، اطلاعات سلامتی شهروندان را به گونه ای توزیع یافته، غیر قابل مخدوش و real-time و بر اساس تست های آنتی بادی آنان قابل راستی آزمائی، بررسی و پایش بین المللی می کند.

گفتنی است شرایط ویژه کرونا و الزامات حاصل از آن مانند فاصله گذاری اجتماعی باعث شده است تا نه تنها شهروندان بلکه دولتها نیز از فن آوری های سازگار با آن نظیر ارتباطات راه دور و راهکارهای توزیع یافته استقبال ویژه ای به عمل آورند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  27