نرم افزار جدید مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت از نرم افزار جدیدش به نام «Microsoft Lists» به منظور ایجاد لیست وظایف کارهای روزانه برای کسب و کارها رونمایی کرد. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده تا نمونه کامل تر لیست‌های SharePoint باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مایکروسافت از نرم افزار جدیدش به نام «Microsoft Lists» به منظور ایجاد لیست وظایف کارهای روزانه برای کسب و کارها رونمایی کرد. این نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده تا نمونه کامل تر لیست‌های SharePoint باشد.

در Microsoft Lists می‌توان به کمک تمپلیت‌ها، به سرعت لیست جدید ایجاد کرد و رنگ آن‌ها را تغییر داد. علاوه بر این امکان ایجاد هشدارها و پروسه‌ها وجود دارد. شرکت‌ها می‌توانند از لیست‌ها برای ردیابی مشکلات، دارایی‌ها، کارهای روزانه، مخاطبین، موجودی انبار و کارهای دیگر استفاده کنند.

مایکروسافت نسخه وب و موبایل این نرم افزار را توسعه داده، ولی با این وجود به صورت کاملا یکپارچه با مایکروسافت تیمز قابل استفاده است.

این پلتفرم با پلتفرم پاور (Power Platform) مایکروسافت که شامل فرم‌های شخصی سازی شده با Power Apps و روند کار با Power Automate است، سازگار خواهد شد.

این برنامه در تابستان سال جاری منتشر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3