مدیر عامل جدید شرکت داده ورزی سداد منصوب شد

امروز طی مراسمی در شرکت داده ورزی سداد، دکتر فائز به عنوان نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فرهاد فائز متولد ۵۴ و دانش آموخته مهندس صنایع است و در سال ۸۵ از دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مقطع دکتری فارغ التحصیل شده است.
 
معاون با تجربه و با اخلاق شرکت خدمات انفورماتیک در مقطعی سکان هدایت هلدینگ داده ورزی سداد را بر عهده می گیرد که در قریب به ۱۹ سال سابقه کار خود در شرکت خدمات انفورماتیک، مسئولیت‌های مختلفی داشته است.

وی از سال ۹۱ معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک بوده و از بهمن ماه ۹۵ هم به مدت ۲ سال، به نمایندگی از شرکت خدمات انفورماتیک، عضو هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد بود.

همچنین در کارنامه تجربی ایشان، تدریس در دانشگاه و عضویت در هیات مدیره شرکت‌های زیر مجموعه خدمات انفورماتیک بچشم می خورد.

فائز در حالی به شرکت سداد منتقل می شود که همواره از انتصاب خود به عنوان معاونت بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک توسط مهندس نجفی، به عنوان نقطه عطفی در فعالیت‌های حرفه ای خود یاد می کند.

گفتنی است شرکت داده ورزی سداد از سال ۹۳ و در راستای چابک سازی و تفکیک تخصصی فعالیت های مجموعه، با الگوی سازمانی هلدینگ اداره می گردد و مشتمل بر سه شرکت داده ورزی سداد (شرکت مادر)، شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای سداد (شرکت تابعه) و شرکت خدمات نوین داده ورزی سداد (شرکت تابعه) استد. این مجموعه با قریب به ۳۲۰۰ پرسنل، در زمره بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات کشور محسوب می شود.

شایان ذکر است که پیش از این، آقای حمیدرضا مختاریان به مدت ۲ سال، سمت مدیر عاملی این شرکت را بر عهده داشته است و گفته م‌یشود در حال نقل مکان به یکی از بانک‌های خصوصی کشور است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =