انعقاد تفاهم‌نامه توسعه جامع‌ترین سوپرمارکت بانکی برای مشتریان شرکتی

تفاهم‌نامه توسعه جامع‌ترین سوپرمارکت بانکی برای مشتریان شرکتی بانک‌های مختلف میان شرکت مهندسی نرم افزار شقایق و شرکت فرابوم کسب‌و کار نوآوری باز صبح روز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه منعقد گردید.

تفاهم‌نامه توسعه جامع‌ترین سوپرمارکت بانکی برای مشتریان شرکتی بانک‌های مختلف میان شرکت مهندسی نرم افزار شقایق و شرکت فرابوم کسب‌و کار نوآوری باز با حضور دکتر علی حکیم جوادی، مدیرعامل گروه بهسازان فردا، علی گلزاری، مدیرعامل شرکت مهندسی نرم‌افزار شقایق و صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت فرابوم صبح روز سه شنبه 30 اردیبهشت ماه منعقد گردید.

شرکت مهندسی نرم افزار شقایق با بیشترین تجربه در توسعه سامانه‌های مرتبط با مشتریان شرکتی بانک‌ها که محصولاتی با کارنامه درخشان از جمله محب (مدیریت حساب‌های بانکی) و نماچک (اولین سامانه وصول چک بصورت غیر حضوری) را در سبد محصولات خود دارد، از یک سو و فرابوم به عنوان بزرگترین پلتفرم بانکداری باز کشور با پوشش خدمات بیش از 20 بانک کشور و امکان دسترسی به قریب به160 میلیون حساب بانکی از سوی دیگر، همکاری خود را جهت توسعه سوپرمارکت بانکی جامع بانکداری برای مشتریان شرکتی بانک‌های مختلف را آغاز کردند.

این سامانه که در نیمه دوم امسال به مشتریان شرکتی بانک‌های مختلف قابل ارائه خواهد بود، خدمات متنوع بانکی از قبیل حساب و سپرده، انواع انتقال وجه و پرداخت، چک، تسهیلات، ضمانتنامه و… را از مبدأ بانک‌های مختلف در اختیار مشتریان شرکتی بانک‌ها قرار می‌دهد.

در نشست انعقاد تفاهم‌نامه که به میزبانی گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا برگزار شد، دکتر علی حکیم جوادی، مدیرعامل گروه بهسازان فردا، ضمن ابراز خرسندی و استقبال از همکاری دو شرکت با تأکید بر تجربه شقایق در شناخت انتظارات و نیازمندی‌های مشتریان شرکتی بانک‌ها و پتانسیل‌ها و امکانات فرابوم که نتیجه تعامل و همکاری با بیش‌از 20 بانک کشور است، را بستری ویژه برای هم افزایی توانمندی های دو شرکت قلمداد کرد.

علی گلزاری مدیر عامل شرکت مهندسی نرم افزار شقایق نیز ابراز امیدواری کرد که این همکاری زمینه ساز توسعه همکاری های بیشتر دو شرکت شده و در ادامه از امکانات فرابوم در حوزه بانکداری خرد هم در سایر محصولات و خدمات شرکت شقایق از جمله بانکداری اجتماعی بهره برداری گردد.

صادق فرامرزی هم با اشاره به افزوده شدن دو بانک کشاورزی و پارسیان از ابتدای امسال به پلتفرم بوم و دست‌کم سه بانک دیگر تا پایان بهار 99 و تأکید بر رویکرد همکارانه فرابوم با کل صنعت بانکداری و پرداخت ولو با رقبا و ترویج رقابت همکارانه، محصول مشترک دو شرکت را گامی مهم در راستای بانکداری سلف سرویس برای مشتریان شرکتی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این محصول منجر به خلق تجربه ای متفاوت از تعامل سازمان‌ها و شرکت‌ها با صنعت بانکداری کشور، گردد.

روابط عمومی گروه بهسازان فردا

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  +    =  72