کرونا؛ رشد ۹۰۰ درصدی دانلود اپلیکیشن گوگل میت

بعد از اقدام گوگل مبنی بر فراهم کردن دسترسی رایگان کاربران به اپلیکیشن ویدیوکنفرانس گوگل میت، میزان دانلود این اپلیکیشن رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از فوربس، اطلاعات تحلیلی از AppBrain حاکی از آن است میزان دانلود گوگل میت در گوگل پلی استور از ماه مارس که با شیوع ویروس کرونا همراه شده، رشدی 900 درصدی را به خود دید. این اپلیکیشن توانست تا روز چهارم ماه مارس، بیش از 5 میلیون دانلود را ثبت کند.

این در حالی است که در طی بیست روز، یعنی از چهارم تا بیست و چهارم مارس، تعداد دانلود این اپلیکیشن از 5 میلیون به 10 میلیون رسید. طبق این گزارش، میزان دانلود گوگل میت در روز 17 ماه مه، از مرز 50 میلیون عبور کرد و این نشان‌دهنده افزایشی 900 درصدی در مقایسه با ماه مارس است.

اپلیکیشن گوگل میت در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، استفاده رایگان از سرویس برقراری تماس ویدیویی خود را برای تمامی‌دارندگان حساب جیمیل فراهم کرد و کاربران می‌توانستند بدون هیچگونه محدودیت زمانی، با دوستان، نزدیکان و همکاران خود در ارتباط باشند. از این اپلیکیشن به عنوان «قاتل زوم» یاد می‌شود.

همچنین، اطلاعات حاصل از بررسی‌های SensorTower نشان می‌دهد که اپلیکیشن گوگل میت، در فروشگاه اپ استور نیز با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد به نحوی که حدود 12 میلیون دانلود برای گوگل میت در ماه آوریل ثبت شده است.
 

 

آی تی ایران

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  18