بهره مندی از خدمات بانکداری الکترونیکی با « همراه شهر» بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه طی سال های اخیر همواره شاهد استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک بوده ایم،گفت:این مهم نشان از اعتماد عمومی به بانک شهر به عنوان بانکی “نوآور” در سیستم بانکی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محسن امیری، معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، با اشاره به توجه ویژه مجموعه بانک شهر به استانداردهای روز دنیا در ارائه خدمات به مشتریان ،افزود:هم اکنون بهره مندی از برترین خدمات بانکداری الکترونیکی با نرم افزار" همراه شهر" بانک شهر ممکن است.

وی با تاکید بر اینکه همواره سرویس های جدید همراه شهر بر اساس نیازهای کاربران طراحی و با رعایت قوانین حوزه پرداخت الکترونیک به آن اضافه می شود، تصریح کرد: مشتریان با استفاده از این نرم افزار می توانند در محیطی امن و به آسانی کارهای بانکی خود را انجام دهند.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه با بیان اینکه تامین امنیت خدمات بانکداری الکترونیک از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خواهد بود،تصریح کرد: همراه شهر بانک شهر با برخورداری از امنیت بالا توانسته اطمینان گسترده کاربران خود را به خوبی جلب کند؛همچنین برای افزایش هرچه بیشتر امنیت این نرم افزار ضمن استفاده مشتریان از اثر انگشت ، به محض استفاده آنان پیامک ورود به نرم افزار به شماره موبایل آنان ارسال می شود.

امیری گفت: برای ارتقاء بیشتر سطح امنیتی نرم افزار،امکان استفاده از رمز یک بار مصرف نیز در آن فراهم شده است.

وی در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره "همراه شهر " تا پایان خرداد ماه، افزود:این جشنواره فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی بیشتر شهروندان و مشتریان شبکه بانکی با ویژگی های این نرم افزار کاربردی و بهره مندی از جوایز ارزنده آن است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −    =  78