کارمزد تراکنش های بیت کوین ۸۰۰ درصد افزایش داشته است

در بحبوحه هاوینگ بیت کوین

میانگین هزینه اجرای تراکنش ها در شبکه بیت کوین طی یک ماه بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافته است، به طوری که از ماه جولای ۲۰۱۹ تاکنون، ماه می بالاترین میزان کارمزد تراکنش ها را ثبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از کوین تلگراف، کارمزد تراکنش ها نوسان شدیدی در بحبوحه هاوینگ بیت کوین داشته و طی یک ماه بیش از ۸۰۰ درصد افزایش داشته است.

از تاریخ ۱۱ آوریل تا ۱۴ می، کارمزد تراکنش های بیت کوین بیش از ۱۲۵۰ درصد افزایش یافته و از ۰.۳۸ به ۵.۱۶ دلار رسیده است.

اگرچه کارمزدهای بیت کوین از آن زمان تاکنون ۳۳ درصد کاهش یافته است و تقریبا به ۳.۴۴ دلار رسیده است، اما کارمزدها از زمان هاوینگ تاکنون افزایش ۳۶.۵ درصدی داشته است.

دو برابر شدن کارمزد تراکنش های بیت کوین طی ۳ روز پس از هاوینگ

میانگین هزینه اجرای تراکنش ها در شبکه بیت کوین طی یک ماه بیش از ۸۰۰ درصد افزایش یافته است، به طوری که از ماه جولای ۲۰۱۹ تاکنون، ماه می بالاترین میزان کارمزد تراکنش ها را ثبت کرده است.

کارمزدها پس از هاوینگ تقریبا یک سوم افزایش یافته اند که منجر به افزایش ۱۰۵ درصدی هزینه تراکنش ها طی ۳ روز شده است.

علیرغم آنکه کارمزدها به بالاترین سطح یک سال گذشته رسیده است، اما هزینه تراکنش ها در حال حاضر کمتر از یک دهم رکورد ثبت شده برای هزینه تراکنش ها در اواخر سال ۲۰۱۷ است.

کاهش ۸ درصدی هزینه تراکنش ها بلافاصله پس از هاوینگ ۲۰۱۶

پس از هاوینگ دوم بیت کوین در تاریخ ۹ جولای ۲۰۱۶، کارمزد تراکنش ها تقریبا ۲۰۰ درصد افزایش یافت و از ۰.۰۸۱ دلار در تاریخ ۱ می ۲۰۱۶ به ۰.۲۴ دلار در اواسط ماه ژوئن و اواخر ماه جولای همان سال رسید.

سه روز پس از هاوینگ دوم بیت کوین، کارمزدها تقریبا ۸ درصد کاهش یافت.

نوسان اخیر کارمزد تراکنش ها بیشتر از نوسان پس از هاوینگ ۲۰۱۲

اولین هاوینگ بیت کوین در تاریخ ۲۸ نوامبر ۲۰۱۲ باعث افزایش ۳۰۰ درصدی کارمزد تراکنش ها در تاریخ ۲۶ و ۲۷ نوامبر شد و پس از دو روز به سطح قبل از هاوینگ برگشت.

 

منبع
cointelegraph

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  60