سیامک چگینی مدیرعامل بزرگترین شرکت خدمات پشتیبانی پرداخت الکترونیک کشور شد

مراسم توديع محمدرضا نمازی و معارفه سیامک چگینی روز چهارشنبه مورخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه 99 با حضور مدیران ارشد بانک ملت، مدیران عامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا (هلدينگ)، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و شرکت به پرداخت ملت در محل سالن جلسات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار گرديد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی گروه بهسازان فردا، مراسم توديع محمدرضا نمازی و معارفه سیامک چگینی روز چهارشنبه مورخ بیست و چهارم اردیبهشت ماه 99 با حضور مدیران ارشد بانک ملت، مدیران عامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا (هلدينگ)، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و شرکت به پرداخت ملت در محل سالن جلسات شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی برگزار گرديد.

گفتنی است سیامک چگینی از مدیران با سابقه شرکت یاس می‌باشد که پیشتر سمت معاونت عملیات این شرکت و عضویت هیئت مدیره شرکت به پرداخت را بر عهده داشته و قبلا هم از مدیران شرکت داده پردازی و گسترش انفورماتیک ایران بوده‌است.

 در مراسم  معارفه دکتر علی حکیم جوادی مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا ضمن اشاره به ویژگی ها و توانایی های ایشان نسبت به توسعه و ارتقای شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی ابراز امیدواری کرد.

شایان ذکر است شرکت یاس با در اختیار داشتن نزدیک به ۲۰۰۰ نفر پرسنل در سراسر کشور از این حیث بزرگترین شرکت گروه بهسازان فردا می‌باشد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  56