پذیره‌نویسی سهام دولتی از طریق سامانه پرداخت‌نوین

تنها 5 روز فرصت باقی است

شرکت پرداخت‌نوین آرین امکان پذیره‌نویسی غیر حضوری سهام دولتی را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دولت عزم خود را جزم کرده است تا بخشی از سهام شرکت‌های دولتی شامل سه بانک و دو شرکت بیمه را در قالب سهام "صندوق قابل معامله" در بورس یا اصطلاحا ETF به بازار عرضه کند.
تنها 5 روز دیگر تا پایان پذیره نویسی واگذاری واحد های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) (واسطه گری مالی یکم) یعنی ۱۳۹۹/۲/۳۱ باقی مانده است.


در این راستا شرکت پرداخت‌نوین امکان پذیره‌نویسی غیر حضوری سهام دولتی را فراهم کرده است. این سامانه برای پذیره‌نویسی سهام صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله ایجاد شده است و هر کد ملی در کل سیستم بانکی حداکثر 20,000,000 ریال امکان پذیره‌نویسی دارد.

متقاضیان می‌توانند با ورود اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، نام پدر، کدپستی، شماره تلفن همراه و شماره شبای بانکی فرد پرداخت‌کننده در این سامانه پذیره نویسی کنند.

مدارک لازم و سقف خرید

خرید این سهام به ازای هر کد ملی  از ۱۰ هزار تومان تا سقف دو میلیون تومان امکان پذیر است. برای ثبت نام داشتن کد ملی کافی است و نیازی به داشتن کد بورسی نیست. بعد از گذشت دو ماه از تخصیص واحد‌های سرمایه‌گذاری می‌توانید ثبت نام سامانه سجام را انجام دهید، کد بورسی بگیرید و سهام خود را معامله کنید.

قیمت سهام تشکیل‌دهنده واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق در روز آغاز پذیره‌نویسی، متوسط قیمت سهام در سی روز گذشته (منتهی به انتشار این آگهی) با احتساب 20 درصد تخفیف (که 5 واحد درصد از آن به‌عنوان دارایی سرمایه‏‌گذاران و به‌منظور انجام عملیات بازارگردانی نزد صندوق نگهداری خواهد شد) است.

امکان خرید در چند نوبت برای هر کد ملی نیز فراهم است و کاربران می‌توانند مبلغ مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری را در چند نوبت تا پیش از پایان پذیره‌نویسی پرداخت کنند. محدودیت سنی نیز برای متقاضیان وجود ندارد.

برای پذیره نویسی از طریق سامانه پرداخت نوین اینجا کلیک کنید

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1