دریافت «شبا» از طریق اطلاعات هویتی در بانک آینده مهیا شد

مشتریان محترم بانک آینده، می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به صفحه محاسبه شبا، از طریق وارد نمودن “شماره حساب” یا “اطلاعات هویتی”، به راحتی، “شبای” خود را دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، "شبا" یا شماره حساب بانکی ایران، یکی از ابزارهای ارائه خدمات بانکی در بانک آینده است که به‌منظور تسهیل و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین‌المللی بانک‌های کشور در تمامی سامانه‌های پرداخت بین بانکی قابل استفاده است.

مشتریان محترم بانک آینده، می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مراجعه به صفحه محاسبه شبا، از طریق وارد نمودن "شماره حساب" یا "اطلاعات هویتی"، به راحتی، "شبای" خود را دریافت کنند.

شایان ذکر است هر شماره حساب بانکی (صرف‌نظر از آن‌که متعلق به کدام بانک باشد)، قابل تبدیل به یک «شبا» خواهد بود. مشتریان گرامی بانک آینده می‌توانند برای اطلاع از "شبای" سپرده‌ خود نزد بانک آینده، از  دو روش‌ یاد شده با مراجعه به تارگاه بانک، استفاده کنند.

لازم به ذکر است برای دریافت "شبا" از طریق اطلاعات هویتی، شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ کامل تولد (روز، ماه، سال)، الزامی است که پس از وارد کردن این اطلاعات به همراه کد امنیتی، "شبای" تمامی حساب‌های مربوط به خود را دریافت می‌کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2