هوش مصنوعی در پست و لجستیک

شرکت تی تک که فعالیتش را متمرکز بر هوشمند سازی پست و لجستیک کرده است، موفق شده است در حوزه شناسایی خودکاربه کمک ربات ، گامی موثر بردارد. در شناسایی خودکار به رباتها آموزش داده می شود که چگونه بسته های کوچک را از میان حجم انبوهی از بسته های سفارش آنلاین شناسایی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، امروزه استفاده از نرم افزار شبکه عصبی که عملکردهای مغز انسان را تقلید می کند، توانسته است مشکلاتی را از میان بردارد که تا کنون متکی بر قدرت مغز انسان بوده است.

استفاده از یادگیری ماشینی، یادگیری عمیق، شناسایی خودکار بسته، سیستم خوانش اتوماتیک و استفاده از اثر انگشت درشناسایی، همه بخشی از وسعت روبه رشد هوش مصنوعی می باشند که توانسته اند منجر به تحولی چشمگیر در حوزه پست و لجستیک شوند.

آنچه در این موارد مشترک می باشد استفاده از یادگیری عمیق یا به عبارتی تکنیک یادگیری ماشینی است که به  کامپیوترها نشان می دهد چگونه بر اساس الگوها یاد بگیرند.

شرکت تی تک که فعالیتش را متمرکز بر هوشمند سازی پست و لجستیک کرده است، موفق شده است در حوزه شناسایی خودکاربه کمک ربات ، گامی موثر بردارد.

در شناسایی خودکار به رباتها آموزش داده می شود که چگونه بسته های کوچک را از میان حجم انبوهی از بسته های سفارش آنلاین شناسایی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  90