کرونا؛ با کاراپی پرداخت‌های خود را مدیریت کنید

در روش های پرداخت الکترونیکی مبتنی بر کارت و کارتخوان کماکان معضلات بهداشتی تا حد قابل توجهی وجود دارد چراکه یکی از راههای انتقال بیماریها، دست زدن به سطوح مشترک و آلوده است. کاراپی، این امکان را فراهم می آورد تا خریداران با استفاده از تلفن همراه شخصی و بدون استفاده از دستگاه کارتخوان و کارت بانکی، پرداخت را تنها با اسکن کردن یک QR کد اختصاص یافته به فروشنده انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پول نقد از دیرباز یکی از عوامل اصلی انتشار بیماری ها است. در سال های اخیر یکی از اصلی ترین محور های توسعه پرداخت الکترونیکی در دنیا پیشگیری از این معضل بوده که این پرداخت ها اثر شگرفی در ارتقاء سطح بهداشتی جوامع داشتند. اما در روش های پرداخت الکترونیکی مبتنی بر کارت و کارتخوان کماکان معضلات بهداشتی تا حد قابل توجهی وجود دارد چراکه یکی از راههای انتقال بیماریها، دست زدن به سطوح مشترک و آلوده است.

روش جدید پرداخت شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، از  شرکت های تابعه گروه بهسازان فردا، با نام کاراپی، این امکان را فراهم می آورد تا خریداران با استفاده از تلفن همراه شخصی و بدون استفاده از دستگاه کارتخوان و کارت بانکی، پرداخت را تنها با اسکن کردن یک QR کد اختصاص یافته به فروشنده انجام دهند. از مزایای اصلی این روش علاوه بر سرعت، امنیت، راحتی و حفظ محیط زیست، بدلیل عدم استفاده از رسید کاغذی، پیشگیری از انتشار ویروس ها و بیماری ها را می توان نام برد. در این روش پرداخت کننده بدون هیچ تماسی فیزیکی با فروشنده و یا تجهیزات فروشگاه به راحتی پرداخت خود را انجام می دهد.

استفاده از این روش برای فروشگاهها نیز بسیار حیاتی است. چراکه فروشندگان هم به واسطه تعدد مراجعات افراد مختلف یکی از پرخطرترین گروه های جامعه را تشکیل می دهند و استفاده از دستگاه کارتخوان به عنوان یک وسیله اشتراکی می تواند ریسک انتقال بیماری ها به آنها را افزایش دهد. اما با استفاده از کاراپی شرکت یاس فروشنده به راحتی می تواند پرداخت را مدیریت کرده و از طریق پیامک و پرتال آنلاین کاراپی در لحظه از صحت تراکنش انجام شده نیز اطمینان حاصل نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +  5  =