کرونا؛ آمازون آزمایشگاه اختصاصی برای تشخیص کووید-۱۹ راه‌اندازی می‌کند

آمازون برای پیشرفت تشخیص و درمان کارمندان و کارگران مبتلا به کووید ۱۹، آزمایشگاه اختصاصی راه‌اندازی می‌کند و کارمندان پرخطر را در اولویت قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آمازون درحال‌حاضر پرفشارترین روزهای کاری تاریخش را سپری می‌کند. روی‌آوردن مردم به خرید آنلاین برای تأمین مایحتاج روزانه باعث می‌شود این سرویس و تمامی وب‌سایت‌های فروش آنلاین زیرفشار شدیدی قرار گیرند. دراین‌میان، غول تجارت الکترونیک همیشه درمعرض انتقادهای شدید قرار دارد و به فراهم‌نکردن شرایط مناسب برای کارمندان و کارگران متهم می‌شود.

آمازون در جدیدترین بیانیه‌ی خود ادعا کرد با هدف مدیریت بهتر سلامت و ایمنی کارگران در سایت‌های عملیاتی، ۱۵۰ تغییر اساسی در فرایندها اعمال کرده است. به‌عنوان مثالی از تغییر فرایندها، می‌توان به توزیع منظم ماسک‌های تنفسی و آزمایش‌های مداوم دمای بدن کارمندان و کارگران اشاره کرد. این شرکت اعقاد دارد آزمایش مداوم در سطح جهانی و تمامی صنایع، کمک شایانی به حفظ سلامت مردم و بازگرداندن اقتصاد و صنعت به روزهای عادی می‌کند. برای رسیدن به چنین هدفی، افزایش ظرفیت‌های آزمایش‌گیری در سرتاسر جهان باید در اولویت قرار گیرد که به منابع بسیار زیادی نیاز دارد.


در بخشی از بیانیه‌ی آمازون درباره‌ی آزمایش‌گیری مداوم از مردم می‌خوانیم:

    اگر همه‌ی افراد، حتی افراد فاقد نشانه‌، مداوم و منظم آزمایش می‌شدند، تفاوت عظیمی در نحوه‌ی مقابله با این ویروس ایجاد می‌شد. پس از آزمایش‌گیری مداوم، آن‌هایی که نتیجه‌ی آزمایش مثبت دارند، وارد قرنطینه می‌شوند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند. افراد با نتیجه‌ی آزمایش منفی نیز با خیال راحت به چرخه‌ی اقتصادی بازمی‌گردند.

آمازون برای اجرای برنامه‌ی جدید مدنظرش، به منابع انسانی و زیرساخت‌های فراوانی نیاز دارد؛ به‌همین‌دلیل، گروهی از افراد با تخصص‌های متنوع از دانشمندان محقق تا متخصصان مراقبت و درمان و مهندسان نرم‌افزار و مدیران پروژه را از کارهای روزمره به پروژه‌‌ی جدید منتقل کرده‌اند.

اخبار جدید آمازون درباره‌ی برنامه‌ی جدی آزمایش‌گیری از کارمندان و ساخت آزمایشگاه جدید، برنامه‌ی زمانی مشخصی دراختیار رسانه‌ها قرار نمی‌دهد. به‌هرحال شرکت امیدوار است سریع‌تر برنامه‌ی مدنظر را اجرا کند و کارمندان درمعرض خطر بیشتر را زودتر آزمایش کند.

منبع: techspot

zoomit

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =