خدمات آنلاین پستی را بصورت غیرحضوری دریافت کنید

پیشخوان مجازی پستی؛

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با همکاری شرکت پست، خدمات پست غیر حضوری را در قالب “پیشخوان مجازی پستی” عرضه کردند که به گفته آنها از این طریق امکانات کامل دفاتر پستی به صورت غیر حضوری برای کاربران فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به منظور رفع دغدغه‌ ماندن در خانه یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پیشخوان مجازی پست ی را عرضه کرده و به مشتریان کمک می‌کند تا در خانه بمانند و با استفاده از این پیشخوان خدماتی همانند آنچه که از یک دفتر خدمات پست ی ارائه می‌شود را دریافت کنند.

مهرداد ملک محمدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به ویژگی‌های این پلتفرم، گفت: این پلتفرم دانش‌بنیان با همکاری شرکت ملی پست به نتیجه رسید و توسط آن امکانات کامل یک دفتر پست ی برای کاربر فراهم می‌شود و کاربران بدون مراجعه حضوری می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این سیستم به تمامی دفاتر پست ی کشور متصل است و در آن کلیه فرایندهای ثبت و صدور بارنامه به صورت آنلاین انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: پس از ثبت کلیه مرسولات به صورت روزانه توسط شرکت پست از محل فرستنده در سراسر کشور جمع‌آوری و ارسال می‌شود. این اقدام امکان ارائه خدمت به ۶۰ هزار مرسوله پست ی را در ماه فراهم کرده است، همچنین در سال ۳۰۰ هزار مرسوله ریلی از طریق این پیشخوان مجازی پست ارسال می‌شود.

ملک محمدی همچنین یادآور شد: دریافت خدمات از این پیشخوان مجازی علاوه بر کاهش هزینه‌ها، حذف مراجع به دفاتر پست ی را به همراه دارد. البته دفتر مجازی پست ی فوق امکانات ویژه دیگری شامل جمع‌آوری بسته پست ی از محل ارسال کننده توسط ماموران پست سراسر کشور، محاسبه آنلاین نرخ (بر اساس لیست تعرفه خدمات پست ی)، صدور آنلاین بارکد یا کد رهگیری پست ی، صدور فاکتور استاندارد پست ی به صورت آنلاین و ارسال پیامک کد رهگیری را دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  6