ادامه جشنواره بیشتراکنش به دلیل شیوع کرونا به زمان دیگری موکول شد

قرعه کشی سه مرحله باقیمانده جشنواره بیشتراکنش (جشنواره پایانه‌های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت)به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، با توجه به شرایط کنونی کشور و اولویت حفظ سلامت مردم و پذیرندگان ایران کیش ی و همینطور ترغیب هموطنان به حفظ ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی برگزاری مرحله بعدی جشنواره بیشتراکنش به زمان دیگری موکول شده است. این در حالی است که مراسم قرعه کشی نیز با توجه به شرایط کنونی امکانپذیر نیست.زمان ادامه برگزاری این جشنواره متعاقبا اطلاع رسانی می شود.گفتنی است که امتیاز پذیرندگان محفوظ است.

جشنواره بیشتراکنش شامل کلیه متصدیان فروش مستقر در فروشگاههای مجهز به پایا نه های فروش شرکت ایران کیش و پذیرندگان این شرکت متصل به بانک تجارت است، بر اساس این جشنواره 12 جایزه نقدی کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ یک میلیارد ریال (هر ماه 2 جایزه ) و 300 جایزه 50 میلیون ریالی به پذیرندگان ایران کیش اهدا می شود.

گفتنی است 733جایزه نقدی پنج میلیون ریالی به عنوان جوایز استانی برای پذیرندگان در هر دوره قرعه کشی بین مناطق مختلف توزیع خواهد شد. تا کنون سه مرحله از این قرعه کشی برگزارشده است و 6 برنده جایزه نقدی ویژه این جشنواره (کمک هزینه خودرو 100 میلیون تومانی) و نیمی از برندگان این جشنواره مشخص شده است. اما ادامه مراحل قرعه کشی این جشنواره فعلا به تعویق در آمده است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  1