ویروس کرونا؛ اهدای ۲ میلیون ماسک و کمک نقدی ۸۰۰ میلیون دلاری گوگل

مدیرعامل شرکت گوگل به تازگی از اهدای دو میلیون ماسک و کمک نقدی ۸۰۰ میلیون دلاری این غول تکنولوژی به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت گوگل که یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی فعال و مستقر در ایالات متحده آمریکا به شمار می رود، به تازگی با ارسال بیانیه رسمی اعلام کرده که به منظور مقابله با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا، ۸۰۰ میلیون دلار به صورت نقدی به کسب و کار های کوچک و آسیب پذیر کمک می کند تا آنها بتوانند در شرایط بحران زده ناشی از شیوع گسترده این ویروس همچنان به حیات و فعالیت خود ادامه دهند.

بر اساس گزارش وب سایت سی نت، این شرکت بزرگ همچنین اعلام کرده که تاکنون بالغ بر ۲ میلیون ماسک بهداشتی به مراکز درمانی و بیمارستانها اهدا کرده است.

همچنین به نظر می رسد که گوگل یک بودجه ۲۰ میلیون دلار ی را برای توسعه فضای ابری گوگل کلاد نیز در نظر گرفته است تا بدین ترتیب بتواند در شرایط بحرانی و قرنطینه به کاربران خود که هم اکنون مجبورند از خانه به آموزش و فعالیت‌های شغلی و تحقیقاتی خود بپردازند، این امکان را بدهد تا با کیفیت و سرعت بهتر و بالاتری تحقیق و آموزش های آکادمیک خود را ادامه دهند.

تاکنون شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه های مختلف نظیر تکنولوژی و خودروسازی از برنامه‌های خود برای جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و مقابله با آن سخن گفته و به شدت تلاش کرده اند تا با تولید یا اهدای ماسک و تجهیزات بهداشتی و پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و همچنین ارائه تسهیلات و کمک های مالی هرچه زودتر جلوی پیشروی این ویروس خطرناک را بگیرند و در زمینه حفظ سلامت و بهداشت جامعه نقش آفرینی کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄    =  13