ویروس کرونا؛ راه اندازی دو پویش جدید برای خرید از خانه و ارائه خدمات به کسب و کارهای آفلاین

طبق گفته کارشناسان، راه‌حل اصلی کنترل و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا این است که در خانه بمانیم و در چنین شرایطی یکی از ابزارهایی که می‌توان برای کاهش تردد در شهر از آن استفاده کرد، استفاده از ظرفیت کسب و کارهای مجازی و فروشگاه‌های اینترنتی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار های مجازی، از آغاز کار پویش “از خانه بخریم” از دوشنبه ۱۰ فروردین خبر داد و اظهار کرد: کسب و کار هایی که از اتحادیه مجوز یا تاییدیه موقت دارند می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

وی افزود: مشخصات سایت‌های فروش مجازی، کدهای تخفیف و زمان ارسال محصول از جمله اطلاعات درج شده در این سایت bazargahiran.ir است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار های مجازی  با بیان اینکه در صورت بروز مشکل امکان شکایت هم در این سایت وجود دارد، از راه‌اندازی سایت دیگری برای ارائه خدمات به اصناف آفلاین خبر داد که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: در پویش دوم قرار است کسب‌وکارهای آنلاین از جمله بازارگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های لجستیک که می‌توانن به کسب‌ و کارهای آفلاین خدمات دهند معرفی می‌شوند تا موضوعات آموزشی و تسهیل کار برای مشاغل آفلاین پیگیری شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =