ویروس کرونا؛ نمایشگاه تراکنش استانبول تا خرداد ۱۴۰۰ به تعویق افتاد

نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول، با توجه به هشدارهای مطرح‌شده در مورد احتمال تداوم مشکلات و خطرات ناشی از ویروس کرونا تا پایان شهریور ماه سال جاری، به تعویق افتاد و در خرداد ماه سال 1400 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از ستاد خبری ITE 2020 مستقر در استانبول ترکیه، با توجه به گسترش ویروس کرونا در سطح جهانی و خطرهایی که اجتماعات انسانی برای گسترش این ویروس در سطح جامعه دارد، بسیاری از رویدادهای بین‌المللی در کشورهای مختلف لغو یا تعویق خود را اعلام کرده‌اند. به گونه‌‌ای که رویدادهای مهمی چون نمایشگاه موبایل بارسلون یا المپیک توکیو که دومی قرار بود در مرداد ماه سال جاری در پایتخت ژاپن برگزار شود نیز از این امر در امان نمانده‌اند.
 
بر همین اساس، بسیاری از علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه تراکنش استانبول، خواهان به تعویق افتادن آن بودند. بنابراین شرکت Emin Hi-tech Trade (EHT) مجری برگزاری این رویداد، با توجه به ملاحظات مربوط به سلامتی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تراکنش استانبول و بازدیدکنندگان آن، تصمیم به تغییر تاریخ این رویداد گرفته است.
 
بر مبنای تصمیم این شرکت، نمایشگاه مورد اشاره در روزهای هفدهم و هجدهم خرداد ماه سال 1400 در مرکز کنگره‌های بین‌المللی و تخصصی استانبول (ICC)، برگزار می‌شود.
 
با توجه به اینکه تعدادی از علاقه‌مندان به حضور در نمایشگاه تراکنش استانبول، اقدام به ثبت‌نام ‌و واریز وجه برای غرفه‌های خود کرده‌اند، شرکت EHT سه راه را به آنها پیشنهاد می‌کند؛ بازپس‌گیری کامل وجه پرداختی، محفوظ نگه داشتن کل آن برای سال آینده و بهره‌مندی از تخفیف 20 درصدی یا بازپس‌گیری 50 درصد از وجه و استفاده از تخفیف 10 درصدی.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد  نخستین نمایشگاه تراکنش استانبول، به سایت www.eminht.com  مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −    =  17