سیاست های مشاغل مختلف در مقابله با بحران کرونا

مشاغل مختلف در ایالات متحده و جهان به سرعت سیاست های خود را برای مقابله با بحران کروناویروس تغییر داده اند که شرکت های بزرگ از جمله گوگل، فیس بوک و مایکروسافت کارهای راه دور را توصیه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، چند روش وجود دارد که برخی از شرکت ها در مورد نگرانی های کروناویروس برای کارمندانی که نمی توانند از راه دور کار کنند، استفاده می کنند:

شیوه های بهداشتی را به روز و اجرا کنید

شرکت ها، دستورالعمل های CDC را برای کارمندان رعایت می کنند.

فاصله اجتماعی را تشویق کنید

برخی از کارفرمایان در حال اجرای قوانین جدیدی هستند که شامل فاصله اجتماعی است. این بدان معنی است که کارمندان و مشتریان باید از دست دادن، آغوش گرفتن و تماس های نزدیک اجتماعی خودداری کنند.در بعضی موارد، فاصله گرفتن از اجتماع ممکن است شامل محدودیت سفر نیز باشد.

مرخصی بیماران را گسترش دهید

شرکت هایی مانند والمارت، قوانین جدیدی برای مرخصی بیماری وضع کرده اند تا به جلوگیری از شیوع ویروس بین کارمندان و مشتریان کمک کنند.

با مشتریان ارتباط برقرار کنید

در عصر کروناویروس، یک زمان ایده آل برای برقراری ارتباط با مشتریان در مورد کارهایی است که شما برای حفظ سلامت کارمندان خود انجام می دهید.

رسانه های اجتماعی همچنین اطلاعات زیادی را در مورد برقراری ارتباط با کارمندان در این مواقع ناراحت کننده ارائه می دهند. یکی از منابع مفید برای ارتباط با مشتری، مرکز منابع کسب و کار فیس بوک است که راهنماها و ابزارهایی برای پشتیبانی و مشارکت مشتری در هنگام بحران کروناویروس دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  4  =