نحوه دانلود اپلیکیشن همراه بانک پارسیان(همراه من)

#کرونا؛ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم

برنامه کاربردی موبایل بانک پارسیان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانک در زمینه بانکداری موبایل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این روزها شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین اتفاقی است که در ایران رخ داده است.همه بانک‌های کشور سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند که قابلیت‌های فراوانی داشته و می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها بی‌نیاز سازد.پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی کارزار «با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک # در_خانه_می_مانیم » به معرفی خدمات مختلف بانکداری و پرداخت الکترونیک می پردازد.

چگونه از اپلیکیشن همراه بانک پارسیان استفاده کنیم

برنامه کاربردی موبایل بانک پارسیان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانک در زمینه بانکداری موبایل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان می باشد.

این برنامه که قابل نصب روی کلیه گوشی های موبایل در برگیرنده فن آوری جاوا، گوشی های با سیستم عامل اندروید و گوشی های iPhone با سیستم عامل iOS می باشد، به منظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان در استفاده از خدمات سیستم پرسش و پاسخ بانک پارسیان (SOD) در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب که مشتری با دریافت نسخه جاوا برنامه PMB یا نسخه اندروید یا نسخه iOS و نصب آن روی گوشی موبایل خود، می تواند بدون نیاز به ارسال پیامهای کوتاه تقاضا به صورت دستی و تنها با انتخاب منوی مربوطه از روی گوشی خود، از کلیه خدمات خاص و عام سیستم PMB استفاده نموده و از جزئیات فعالیتهای بانکی حساب خود بدون نیاز به مراجعه به شعبه مطلع گردد.

همچنین امکان تبادل اطلاعات در بستر GPRS هم فراهم شده است. در نگارش های بعدی برنامه همراه بانک پارسیان امکانات بیشتری پیش بینی شده است.

دانلود همراه بانک پارسیان از مایکت

لینک دانلود مستقیم اندروید(سرور کمکی)

دانلود همراه بانک پارسیان از سیبچه

همراه بانک پارسیان نسخه وب اپلیکیشن

دانلود همراه بانک پارسیان نسخه ios از سایت اناردونی

دانلود همراه بانک پارسیان از بازار

دانلود همراه بانک پارسیان از سیب اپ

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4