وبسایت کروناویروس گوگل راه اندازی شد/ ارائه‌ی آمار لحظه‌‌به‌لحظه از شمار مبتلایان و تلفات

چندی پیش گوگل وعده داد که وب‌سایتی مخصوص برای پوشش اخبار بیماری کرونا توسعه ‌دهد. حال این وب‌سایت راه‌اندازی شده است و نه‌تنها اخبار، بلکه آمار لحظه‌ای مبتلایان به بیماری کرونا در سراسر دنیا را ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، گوگل سایتی طراحی کرده است که آمار لحظه‌ای مبتلایان به بیماری کرونا و اخبار جدید پیرامون این بیماری همه‌گیر را پوشش می‌دهد.در وب‌سایت جدید گوگل می‌توان آموزش‌های اولیه برای نحوه پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را مشاهده کرد. علاوه بر آن، وب‌سایت گوگل با ارائه توصیه‌هایی از بروز شایعات جلوگیری می‌کند.

تاکنون بارها شاهد بروز شایعات مختلف از جمله روش‌هایی برای تشخیص بیماری کرونا یا داروهای موثر برای درمان این بیماری همه‌گیر بودیم؛ برای مثال می‌توان به حبس نفس به مدت ۱۰ ثانیه برای تشخیص ابتلا به بیماری کرونا اشاره کرد. متخصصان در این زمینه گفته‌اند که چنین اقدامی برای تشخیص بیماری کرونا موثر نیست.

وجود وب‌سایتی مانند آنچه گوگل راه‌اندازی کرده است از درج شایعات بی‌اساس جلوگیری می‌کند. در وب‌سایت گوگل به این موضوع اشاره شده است که بیماری کرونا هنوز روش درمان تضمینی ندارد و بهترین راه‌کار برای مردم سراسر دنیا، پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

در وب‌سایت گوگل می‌توان اخبار منتشرشده از سازمان بهداشت جهانی را نیز مشاهده کرد. علاوه بر آن، اطلاعاتی از مبتلایان به بیماری کرونا در هر کشور به‌صورت تفکیک‌شده درج شده است و شمار قربانیان و درمان‌شدگان نیز اعلام می‌شود.

علاوه بر اطلاعات فوق، ویدیوهای آموزشی و قسمتی برای پاسخ به پرسش‌های متداول در نظر گرفته شده است و همچنین مقالاتی در زمینه‌های مختلف نیز ارائه می‌شود. با کلیک روی این لینک می‌توانید به سایت گوگل مراجعه کنید. همچنین با کلیک روی این لینک به نقشه گسترش بیماری کرونا در جهان خواهید رفت که آمار تفکیک‌شده از هر کشور را ارائه می‌دهد.

منبع:  newatlas

زومیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  ⁄    =  26