نحوه دانلود اپلیکیشن همراه پلاس بانک ملت

#کرونا؛ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم

به منظور ارائه خدمات بانکی از طریق تلفن همراه به دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب، سامانه”همراه پلاس ملت” در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این روزها شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین اتفاقی است که در ایران رخ داده است.همه بانک‌های کشور سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند که قابلیت‌های فراوانی داشته و می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها بی‌نیاز سازد.پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی کارزار «با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم » به معرفی خدمات مختلف بانکداری و پرداخت الکترونیک می پردازد.

چگونه از اپلیکیشن همراه پلاس ملت استفاده کنیم

استفاده از سامانه همراه پلاس ملت منحصر به دارندگان حساب متمرکز نزد بانک ملت نبوده و تمامی مشتریان دارای کارت شتاب ی میتوانند ازطریق تلفن همراه از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

برای استفاده از خدمات همراه پلاس کافی است که مشتریان، آخرین نسخه نرم افزار همراه بانک را از وب سایت بانک دریافت و نصب نمایند. (همچنین مشتریانی که قبلاً نرم افزار همراه بانک نسخه جدید را نصب نموده اند می توانند ازطریق گزینه تنظیمات، آن را بروزرسانی نمایند.)


خدمات ارائه شده از طریق سامانه همراه پلاس ملت:

*انتقال  وجه کارت به کارت از مبداء 21 بانک عضو شتاب (در حال حاضر انتقال وجه از مبدأ کارت بانک‌های ملت، ملی، تجارت، کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سامان، شهر، دی، سرمایه، حکمت ایرانیان، انصار، آینده، پست بانک، قوامین، صنعت و معدن، گردشگری، ایران زمین، خاورمیانه و مهر اقتصاد میسر است و به زودی سایر بانک‌ها نیز اضافه خواهد شد.)

*دریافت شبا کارت متمرکز ملت‏/ حساب ملت
*خرید شارژ برخط‏/ بسته اینترنتی
*پرداخت قبوض
*پرداخت قبض موبایل با روش استعلام
*پرداخت اقساط
*امکان جستجوی شعب
*امکان انجام تکرار تراکنش
*بایگانی تراکنش ها
*مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات
*اضافه شدن بخش اعلانات به صورت Push Notification
*کیف پول الکترونیکی ملت(به بخش مربوط به معرفی این محصول مراجعه نمایید)
*امکان بازیابی رمز کیف پول الکترونیکی در صورت فراموشی رمز
*امکان پرداخت عوارض آزاد راههای منتخب
*امکان محاسبه سود سپرده در سامانه همراه پلاس ملت

لازم به ذکر است که صرفاً در اولین مراجعه مشتری به سامانه همراه پلاس ملت، عملیات فعالسازی سرویس ازطریق درج شماره تلفن همراه توسط مشتری و ارسال کد فعالسازی پیامکی به ایشان، انجام می شود.

خاطر نشان می نماید تکمیل فرآیند تراکنش های مالی در سامانه همراه پلاس ملت ازطریق درج اطلاعات کارت شتاب ی شامل: شماره کارت، cvv2، رمز دوم کارت و تاریخ انقضاء صورت می پذیرد.

دریافت مستقیم نسخه اندروید

دریافت مستقیم نسخه ios

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄  25  =