نحوه دانلود اپلیکیشن همراه بام بانک ملی

#کرونا؛ با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک #در_خانه_می_مانیم

همراه بام بانک ملی از سال ۱۳۹۵ در اپ استورهای معتبر داخلی حضور داشته و به ارائه مجموعه کاملی از خدمات بانکی نظیر نمایش حساب، صورت‌حساب، انتقال پول درون بانکی و بین‌بانکی، کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات و … پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، این روزها شیوع ویروس کرونا مهم‌ترین اتفاقی است که در ایران رخ داده است.همه بانک‌های کشور سامانه‌ها و نرم‌افزارهایی را به مشتریان خود ارائه کرده‌اند که قابلیت‌های فراوانی داشته و می‌تواند افراد را از مراجعه حضوری به شعب بانک‌ها بی‌نیاز سازد.پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با راه اندازی کارزار «با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک # در_خانه_می_مانیم » به معرفی خدمات مختلف بانکداری و پرداخت الکترونیک می پردازد.

چگونه از اپلیکیشن همراه بام بانک ملی استفاده کنیم

اپلیکیشن همراه بام بانک ملی با تکیه بر طراحی کاربر محور و بهره جستن از نظرات کاربران خود طی چهار سال گذشته، سلایق و انتظارت کاربران خود را شناسایی کرده و مطابق با استاندارهای روز دنیا در حوزه طراحی، پیاده سازی و روانه بازار شده است.

در این اپلیکیشن ، ویژگی هایی نظیر بهبود تجربه کاربری، کارایی و ساده سازی فرآیندهای بانکی مد نظر قرار گرفته اند.

اپلیکیشن همراه بام بانک ملی از سال ۱۳۹۵ در اپ استورهای معتبر داخلی حضور داشته و به ارائه مجموعه کاملی از خدمات بانکی نظیر نمایش حساب، صورت‌حساب، انتقال پول درون بانکی و بین‌بانکی، کارت به کارت ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات و … پرداخته است.

دانلود نسخه اندروید همراه بام

دانلود نسخه همراه بام ios

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  8