کارت به کارت بانک ایران زمین پنج میلیون شد

بر اساس مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی و در راستای کاهش مراجعه حضوری مشتریان به بانکها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از سه میلیون به پنج میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، با توجه به شرایط حال حاضر کشور و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مشتریان تا اطلاع ثانوی می‌توانند روزانه نسبت به انتقال وجه تا سقف ۵ میلیون تومان اقدام کنند.

در همین راستا سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با بیان این نکته که در روزهای اخیر اطلاع رسانی جامعی به پرسنل و مشتریان در خصوص نحوه حفظ بهداشت عمومی و فردی در محیط بانکی برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا  شده است،  گفت: از همان روز ابتدای اعلام ورود ویروس کرونا به کشور شبکه بانکی به سرعت تمهیداتی را در این راستا اجرایی کرد که از آن جمله می‌توان به لغو همایش بانکداری الکترونیک، اطلاع رسانی به کارکنان و مشتریان، تهیه ملزومات لازم بهداشتی در ستاد و شعب اشاره کرد.

استاد از مشتریان بانک ایران زمین و سایر بانک‌ها خواست در روزهای اخیر تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانکها خودداری و از خدمات غیر حضوری برای انجام امور خود استفاده کنند.

وی افزود: مشتریان می‌توانند در صورت لزوم با شماره ۲۴۸۰۹ مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین تماس حاصل فرمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  3  =