آمادگی بانک سینا برای پرداخت تسهیلات رونق آفرین

مدیرعامل بانک سینا در دیدار با همکاران شعب شیراز، از آمادگی این بانک جهت پرداخت تسهیلات رونق آفرین و اشتغالزا به کسب و کارهای کوچک تولیدی و زودبازده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آنکه این بانک، اهداف مهمی را در راستای نقش آفرینی در اقتصاد کشور مدنظر دارد، گفت: واحدهای تولیدی کوچک و متوسط نقش مهم و تاثیرگذاری در اقتصاد کشور دارند که با حمایت و بهره گیری از ظرفیت آنها می توان اشتغال و تولید کشور را بهبود بخشید. با برنامه های حمایتی که بانک سینا برای این بخش درنظر گرفته، به دنبال کمک موثرتر با کارائی بالاتر و بیشتر در این زمینه هستیم.

وی با تاکید برآنکه بانک سینا محدودیتی برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ندارد، خاطرنشان کرد: این فرصت مناسبی است تا شرکت های تولیدی از ظرفیت های بانک سینا در راستای تقویت قابلیت ها و توانایی های خود گام بردارند و با تجاری سازی محصولات، زمینه موفقیت های بیشتر و غلبه بر چالش های بازار را فراهم آورند.

وی با تاکید بر آنکه رویکرد این بانک، روان سازی امور، تقویت شیوه های کارکردی و کنترل و نظارت بر فرایندها برای دستیابی به جایگاهی مطلوب تر و شایسته تر است، افزود: یکی از اصول بانک سینا جلب رضایتمندی ذینفعان است، لذا برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های بانک به سمت تامین خواسته ها، توقعات و نیاز این عزیزان می باشد که با تکریم حداکثری و تامین سریع و بهنگام نیاز آنها در کنار خلق ایده های جدید و ارزش افزوده و آورده بیشتر، برای تامین نظر آنها تلاش خواهد شد.

دکتر ایمانی همچنین بر تعامل شعب با سازمانها، ادارات و بیمارستان ها به ویژه پزشکان تاکید کرد و خواستار تلاش برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به ویژه پرداخت تسهیلات به دست اندرکاران این بخش ها شد.

گفتنی است مدیرعامل بانک سینا در سفر به شیراز از شعب کازرون، مرودشت، استقلال، قاآنی، زند، عفیف آباد و سعدی بازدید به عمل آورد و با همکاران به گفتگو پرداخت. معاون امور مالی و سرمایه گذاری، معاون امور شعب و مناطق و مدیر بازرسی نیز در این سفر حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −    =  22