جمعه برنده خودرو پژو۲۰۶ بازار بزرگ رضا مشخص می شود

بیست و پنجم بهمن، مراسم قرعه کشی جایزه پژو 206 سومین جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و شرکت کارت اعتباری ایران کیش در بازار بزرگ رضا برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در آخرین مرحله قرعه کشی این جشنواره در بازار بزرگ رضا ، برنده جایزه ویژه یک دستگاه خودرو پژو 206 مشخص می شود.

علاوه بر یک دستگاه پژو 206 ، پانزده کارت هدیه پنج میلیون ریالی به پذیرندگان این مجتمع تجاری و 40 کارت هدیه یک میلیون ریالی به خریدارانی که در این مجتمع از دستگاه ایران کیش استفاده کرده اند اهدا خواهدشد. این مراسم ساعت 16 روزجمعه بیست و پنجم بهمن در بازار بزرگ رضا برگزار می شود.

جشنواره طلا یی مشترک بانک تجارت و ایران کیش از ابتدای سال 98 در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی کلید خورده است. دراین دوره از جشنواره به قید قرعه برای خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایا نه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند ده ها کارت هدیه 1.000.000 ريالی و همچنین به پذیرندگان ده ها جایزه 5.000.000 ريالی اهدا شد. جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو پژو 206 در مراکز تجاری این استان ها ست که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا می شود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  10