نسخه اندروید همراه بانک سینا به روز شد

در راستای جلب رضایت مشتریان و به منظور تسهیل در دریافت رمز دوم پویا، نسخه همراه بانک سینا ویژه گوشی های اندروید به روز رسانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به نقل از روابط عمومی بانک سینا، به منظور افزایش مزیت ها و ارتقاء انعطاف پذیری در ارائه خدمات نوین بانکی و به جهت دسترسی آسان و سریع مشتریان به رمز دوم پویا، نسخه نرم افزار همراه بانک سینا ویژه گوشی های اندروید به روز شد.

این اقدام در راستای عملیاتی شدن رمز دوم پویا و غیرفعالسازی رمز ایستای کارت های بانکی صورت گرفته که طی آن با اضافه شدن دکمه «درخواست رمز پویا» در نسخه جدید همراه بانک سینا، کاربران به راحتی می توانند از رمز پیامکی برای انجام تراکنش ها بهره مند شوند.

نسخه جدید همراه بانک سینا از وبسایت بانک به نشانی https://www.sinabank.ir قابل دریافت است. با نرم افزار همراه بانک سینا خدمات متعدد بانکی نظیر انتقال وجه، استعلام و پرداخت قبوض، خرید شارژ و خرید انواع بیمه ها را می توان انجام داد.

گفتنی است مشتریان بانک سینا که دارنده گوشی های هوشمند هستند، در کنار استفاده از خدمت رمز دوم پویا به صورت پیامک، می توانند با نصب برنامک رمزساز ارس از وبسایت بانک، از این طریق نیز رمز دوم پویا را برای تراکنش های بانکی دریافت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄    =  14