بیت کوین وارد کانال ۱۰۰۰۰ دلار شد

قیمت بیت کوین امروز در تاریخ ۲۰ بهمن وارد کانال ۱۰,۰۰۰ دلار شد و این اولین بار است که در سال ۲۰۲۰ میلادی قیمت این ارز دیجیتال برتر به ۱۰,۰۰۰ دلار رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بیت کوین سال ۲۰۲۰ را با روند مثبت و رو به رشدی آغاز کرد. این ارز دیجیتال برتر تا به حال ۴۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

چند روز  اخیر نگرانی هایی در خصوص اینکه بیتکوین نتواند سطوح مقاومتی برای ورود به کانال ۱۰,۰۰۰ دلار را بشکند وجود داشت. بسیاری بیان کردند اگر بیت کوین نتواند به قیمت ۱۰,۰۰۰ دلار برسد، ممکن است تا ۶۸۰۰ دلار کاهش یابد. اما همانطور که بیت کوین همیشه قدرت خود را در بازار نشان داده است، این بار نیز توانست سطوح مقاومتی را رد کند و به کانال ۱۰ هزار دلار وارد شود.

بسیاری علت این افزایش ها را عملکرد بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش می دانند و متصورند که بیت کوین همانند طلا در شرایط بحرانی یک دارایی امن است و به عنوان ذخیره ارزش عمل می کند. پس از اینکه در خصوص ویروس کرونا وضعیت اضطراری جهانی اعلام شد، قیمت طلا و نفت افزایش یافت. در این میان شاهد آن بودیم که بیت کوین نیز افزایش قیمت را تجربه می کند. البته نمیتوان تنها این اتفاق را دلیل افزایش قیمت بیتکوین دانست. تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال مثبت و افزایش هش ریت این ارز دیجیتال برتر طی روزهای اخر خبر از رشد قیمت می دادند.

آرتور هایس مدیرعامل بیتمکس در خصوص قیمت بیتکوین در توییتر بیان کرد:

    هیچ چیزی نمیتواند جلوی من را بگیرد. من رو به پیشرفت هستم. آهسته و پیوسته مسابقه را می‌برم. بیایید با هم قیمت بیتکوین را به ۲۰,۰۰۰ دلار برسانیم.

پامپ که یکی از حامیان بیت کوین است نیز اعلام کرد بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می رسد. وی در توییتر گفت:

    بیت کوین به قیمت ۱۰,۰۰۰ دلار رسید.
    من هنوز معتقدم قیمت بیت کوین تا پایا ن سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.
    تقاضا افزایش یافته است. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

تحلیلگر معروف FilbFilb در کانال تلگرام خود، قیمت ۹۵۵۰ دلار را به عنوان سطح حمایتی مشخص کرد.

متی گرینسپن تحلیلگر بیت کوین و کریپتو نیز افزود:

    این اولین باری نیست که قیمت بیتکوین به بیش از ۱۰,۰۰۰ دلار رسیده است و احتمالا آخرین بار هم نیست، اما اولین باری است که بر اساس فاندامنتال های شبکه، این افزایش قیمت توجیه پذیر است.

وضعیت آلتکوین ها

در حال حاضر ارزش کل بازار ارز های دیجیتال به ۲۸۷ میلیارد دلار و تسلط بیت کوین به ۶۳.۶ درصد رسیده است. چندین آلتکوین مهم نیز دنباله روی موفقیت بیت کوین بوده اند، به طوری که قیمت اتر با افزایش بیش از ۴ درصد به قیمت ۲۲۷ دلار رسید، EOS روند صعودی ۸ درصدی داشت و با قیمت ۴.۹ دلار معامله می شود و بیت کوین SV نیز با ۱۲ درصد رشد به قیمت ۳۶۰ دلار دست یافت.

 

 

منبع: mihanblockchain

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  4