برگزاری رویداد طرح مساله فناپ زیرساخت توسط شناسا

رویداد فراخوان جذب طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و دعوت به رویداد طرح مساله شرکت‌های فناپ زیرساخت و از سوی راهبران امین سرمایه پاسارگاد، بازوی خدمات نوآوری شناسا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، طی این رویداد، طرح مساله در چهار حوزه حمل‌ونقل هوشمند، هوشمندسازی و اینترنت اشیا ، مراکز داده و زیرساخت شبکه، و سامانه‌های پشتیبانی و نگهداری و تعمیرات صورت گرفت و از متخصصان این حوزه‌ها دعوت شد طرح‌های پیشنهادی خود برای مسائل مطروحه را از طریق فراخوان به شرکت‌های فوق ارائه دهند. مهلت ارسال و ثبت طرح‌ها و ایده‌ها روز دهم اسفند سال جاری اعلام شده و علاقمندان باید از طریق آدرس idea.fanap-infra.ir اقدام به ثبت طرح‌ها و ایده‌های خود کنند. سرفصل‌های کلی این چهار محور به شرح زیر است:

حمل‌ونقل هوشمند: ثبت تخلفات رانندگی و هوشمندسازی حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی.

هوشمندسازی و اینترنت اشیا : هوشمندسازی بناها و محیط‌ها، هوشمندسازی مدیریت مصرف، سیستم‌های قرائت از راه دور، هوشمندسازی جایگاه‌های سوخت.

مراکز داده و زیرساخت شبکه: کسب‌وکار مراکز داده، بهبود کارآیی مراکز داده، ایده‌های نو در طراحی و اجرای مراکز داده.
سامانه‌های پشتیبانی و نگهداری و تعمیرات: پیاده‌سازی سیستم‌های Mission Control برای کنترل و مدیریت نیروهای اعزامی، ارائه راه‌حل‌های پشتیبانی و نگهداری تجهیزات، ارائه ایده‌های خلاقانه مدیریت لجستیک پشتیبانی شامل فرآیندهای انبار، تامین و ارسال کالاها، ایده‌های نوآورانه در طراحی، اجرا و نظارت بر فرآیندهای پشتیبانی، نگهداری و تعمیرات.

این رویداد روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن با حضور مهدی ایزدیار، مدیرعامل شرکت فناپ زیرساخت؛ حامد ساجدی؛ مدیرعامل شرکت شناسا و همچنین سید محسن سیدین، مدیرعامل راهبران امین سرمایه پاسارگاد در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  ⁄    =  11