مبارزه با کسب و کارهای مواد مخدر وارد فاز هوشمند شده است

در آخرین تحول در زمینه مبارزه با مواد مخدر، وزارت بهداشت آمریکا با سرمایه گذاری بر روی گونه ای هوش مصنوعی ردیاب در نظر دارد خرید و فروش مواد مخدر، اسلحه و کالاهای قلابی را ردیابی و شبکه های متخلف را متلاشی نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، شواهد حاکی از آن است که علی رغم تلاش های گسترده و جهانی نیروهای دولتی و پلیس در مقابله با قاچاق مواد مخدر، خرید و فروش مواد مخدر نه تنها کاهش نیافته، بلکه با گسترش و رونق بازارهای آنلاین فروش مواد مخدر مانند Hydra دسترسی به انواع مواد از هر زمان دیگر ساده تر شده است و لذا ارگانهای مربوطه ناگزیرند با تجهیز به آخرین فن آوری ها اقدام به مبارزه با بازیگردانان بازار 25 میلیارد دلار ی مواد مخدر نمایند.

در آخرین تحول در این زمینه وزارت بهداشت آمریکا با سرمایه گذاری بر روی گونه ای هوش مصنوعی ردیاب در نظر دارد خرید و فروش مواد مخدر، اسلحه و کالاهای قلابی را ردیابی و شبکه های متخلف را متلاشی نماید.

طرح فوق که با همکاری دانشمندان دانشگاه سن دیگو صورت می گیرد قابلیت ادراک مفاهیم، استعارات، رموز و تصاویر مربوط به مواد مخدر را خواهد داشت و در کنار رصد جامع ارتباطات اینترنتی، تمامی سرنخ های مربوطه را دنبال و متخلفین را ردیابی و شناسائی می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =