ورود ۶ میلیون دلار سرمایه به بازار بیتکوین و سایر آلتکوین‌های اصلی

داد‌ها حاکی از آن است که حدود ۶ میلیارد دلار سرمایه در استیبل‎کوین‎ها جا خوش کرده است. سرمایه ذخیره شده در استیبل‌کوین‌ها میتواند به سمت ارزهای مهم رمزپایه مانند بیت‌کوین، اتریوم و سایر آلتکوین‌ها سرازیر شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، متی گرینسپن، تحلیلگر کریپتو، داده‌های جمع‌آوری شده توسط Messari را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و اظهار داشت که ۶ میلیارد دلار سرمایه در استیبل‌کوین‌ها ذخیره سازی شده است. گرینسپن ضمن ارائه یک نظریه، توضیح داد که سرمایه‌گذاران درحال آماده‌سازی خود برای انتقال این میزان پول به بازار بیت‌کوین، اتریوم ، لایت‌کوین و سایر آلتکوین‌های اصلی هستند.

براساس نظریه گرینسپن، سرمایه‌گذاران برای محافظت از بازار نزولی سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹، سرمایه خود را به یک استیبل‌کوین تبدیل کرده‌اند. گرینسپن در حساب توییتر خود نوشت:

“نزدیک به ۶ میلیارد دلار سرمایه تجمیع شده تنها با یک اشاره آماده ورود به بازار بیتکوین و آلتکوین‌ها است.”

 

بیشتر سرمایه‌گذاران از تتر برای محافظت از سرمایه‌گذاری خود استفاده میکنند

از سوی دیگر، تحقیقات انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های بایننس نشان داد که استیبل‌کوین تتر در بین سرمایه‌گذاران جهت محافظت از سرمایه‌هایشان در مواقع ضروری بیشترین محبوبیت را دارا است.

با ترسیم نمودار از نتایج بدست آمده از میزان سرمایه اختصاص یافته به هر استیبل کوین میتوان به جایگاه کوین مربوطه که عمدتاً با واقعیت موجود هم منطبق میباشد دست یافت.

بازار ارزهای دیجیتال علائمی از صعود را از ابتدای سال ۲۰۲۰ نشان داده است. در ماه‌های آینده، یک رویداد میتواند باعث افزایش بیشتر سرمایه‌ها و نیز ورود سرمایه‌های تازه از سوی سرمایه‌گذاران جدید شود. هاوینگ بیت‌کوین در ماه می، با انتظارات زیاد در جامعه کریپتو برای هدایت بازار جدید افزایشی از این طریق همراه شده است.

اگرچه هیچ اجماعی در مورد اینکه آیا این رویداد انتظارات بالا را برآورده میکند یا خیر وجود ندارد. برخی از کارشناسان معتقدند که نصف شدن پاداش ماینر ها میتواند ناامید کننده باشد و هیچ تاثیری در قیمت بیت‎کوین نداشته باشد. این هاوینگ منحصربفرد خواهد بود، چراکه اصلاً مقایسه آن با دوره‌های گذشته غیرممکن است زیرا بازار محیطی پخته‌تر پیدا کرده و به بلوغ رسیده است.

 

منبع: crypto-news-flash

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1