رونمایی از پرداخت مبتنی بر کیوآر کد ایران کیش و بانک تجارت

با حضور رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت، هیبت اله سمیع معاون بانک تجارت و عضو هیئت عامل، حمیدرضا شریفیان رئیس هیئت مدیره و پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش از سرویس جدید پرداخت مبتنی بر کیوآر کد ایران کیش و بانک تجارت که به شیوه جدید ارائه شده است رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، در این بازید، پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش ، گزارشی از عملکرد و اهدافی که ایران کیش به آن رسیده ارائه داد.

شهره آقابابایی، معاون کسب‌وکارهای نوین ایران کیش نیز با توضیح اینکه روش کیوآرکد از سال‌ها پیش در دنیا پیاده‌سازی شده، گفت: موانع روش های گذشته برداشته شد و ما این روش را در سال جدید با رفع موانع پیاده سازی کردیم تا مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

به‌ گفته اواکنون این راهکار در اختیار بانک تجارت گذاشته شده است. اصلی ترین فرقی که مدل جدید با مدل های قبلی دارد بحث رعایت الزامات امنیتی است.

آقابابایی اظهار کرد: خوشبختانه در آذر ماه امسال بعد از افت و خیزهایی، با ایجاد زیرساخت های لازمی که در ماه های گذشته داشتیم رشد خوبی صورت گرفته و باعث شده تا بتوانیم به روند صعودی نزدیکتر شویم.

امسال شروع به همکاری با چندین استارتاپ و فینتک فعال در این حوزه داشتیم. در حوزه کارتخوان های فروشگاهی، یکسری فعالیت ها برای بانک تجارت انجام دادیم ضمن اینکه ما با بانک های زیادی در تعامل هستیم و برنامه های آنها را پیاده سازی و اجرا می کنیم.خوشبختانه عملکرد ما در بانک ها مثبت ارزیابی شده است.

آقابابایی گفت: در مبلغ تراکنش ها نسبت به ماه گذشته توانستیم در رتبه دوم قرار بگیریم. که البته برنامه ریزی هایی جهت بهینه سازی شبکه کارتخوان ها در سال آینده داریم.برنامه داریم که کیفیت شبکه پرداخت شرکت را افزایش دهیم.

معاون کسب و کار های نوین گفت: با تلاش هایی که در سه چهار ماه اخیر داشتیم توانستیم در حوزه آی پی جی رشد بسیار زیادی داشته باشیم و دوپله صعود کنیم.

وی افزود: همچنین با بانک تجارت در خصوص فعالسازی کد #88*788*برای دریافت رمز پویا همکاری داشتیم که با استقبال زیادی از طرف مشتریان این بانک روبرو بوده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −  56  =